Buikslapen

Hey dames.

Zijn er onder jullie ook dames die graag op hun buik slapen?
Ik sliep zo altijd het lekkerst maar vind het nu zo naar liggen. Heb ook het idee dat ik "Ukkie" plet maar dat zal wel meevallen:)
Nu ik dit zo typ bedenk ik me dat dit waarshijnlijk ook de reden is dat ik zo slecht slaap (en 4x per nacht moet plassen!)

Meer dames die hier last van hebben?

Liefs danielle

Ik ben ook een buikslaper .. maar tot nu toe nog niet echt last. Als ik merk dat het niet comfi ligt draai ik om mijn zij. Buikslapen schijnt niet zo goed te zijn voor je gewrichten enzo dus ik probeer het wel af te leren. Als onze buikjes wat groter zijn schijnt dat je het beste op je linkerzij kan slapen.. Onderzoek naar gedaan weet niet meer precies wat het was maar links was beter dan rechts.

ohw heerlijk slapen op mijn buik,zie er nu al tegenop dat dat straks afgelopen is hahaha.
maar zoals mamava al zegt dan ga ik dus ook gewoon op mijn linkerzij slapen ,ben het mezelf nu ook al aan het aanleren.alhoewel ik tegenwoordig wel plat op mijn rug wakker word en dat heb ik normaal nooit,want normaal lig ik dus ook languit op mijn buik als ik wakker word met mijn hoofd begraven in mijn kussen hihihihi.

ohw en de doorbloeding is beter aan de linkerkant dat is waarom je beter links kunt gaan liggen.

liefs mariska

Herkenbaar ja, ik ben ook een buikslaper, maar heb onbewust ook het idee dat ik dan de baby plet en dus veel op mijn zij ga slapen. Maar ook ik word vaak wakker op mijn rug.
Ik droom ook veel meer, tenminste ik onthoud mijn dromen veel meer...en de meeste zijn best heftig...
Vannacht had ik gedroomd dat ik in een bed met bloed lag en de baby verloor....dat was echt verschrikkelijk naar wakker worden...
Gelukkig was het maar een nachtmerrie...

Van de doorbloeding heb ik ook gelezen dat het beter is om op je linker zij te gaan slapen, maar dat geld vooral voor het laatste kwartaal van je zwangerschap. Er is zelfs een onderzoek geweest dat dat de kans op doodgeboorte vermindert...
Maar of alle onderzoeken echt waar zijn....

Slaap lekker straks!

Groetjes

Terug
Bovenaan