• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

buikslapen

Luuk wilt alleen nog maar op zijn buik slapen alleen ik vind het 's nachts wel heel erg eng, ik ga overdag en 's avonds vaak kijken en hij ligt nooit met zijn gezichtje in het matras dus denk ik waarom zou hij dat 's nachts wel doen en hij kan zijn hoofdje goed draaien en omhoog houden.
Als je hem weleens bij je op de borst legt dan draait hij ook meteen zijn hoofdje maar toch wel eng.
Als ik hem op zijn rug leg dan slaapt hij heel onrustig en wordt hij vaak wakker.


 
Gelukkig slaapt Maud alleen nog op haar rug, het lijkt me ook een vervelend idee wanneer ze wel op haar buik gaat slapen, dan ga ik ook tig keer kijken.

Zij kan ook nog niet omrollen ofzo.
 
Luuk rolt ook nog niet om maar als ik hem op zijn rug leg is het huilen en niet slapen en heb op zijn zij geprobeerd maar dan ligt hij binnen een minuut op zijn buik haha.
Afgelopen nacht maar toen hij sliep op zijn rug gelegd maar toen was hij voor 6 uur wakker en zaterdag nacht op zijn buik en toen kwart voor 7 wakker en dat is vaker dat hij op zijn buik langer slaapt.
 
ook onze dochter wil niet op de rug slapen huilen.
we leggen haar al 4 weken op haar buik, eerst overdag gedaan in de box waar je bij zit en toen in bed. nu gaat dat heel erg goed en slaapt ze daardoor ook de hele nacht van 12 tot half 9 door.
 
Terug
Bovenaan