buikslapen

Luuk slaapt het lekkerst op zijn buik alleen het cb wilt dat wij het hem afleren hahaha hoe kan je iemand dwingen om anders te gaan slapen, op zijn buik slaapt hij lekker door en op zijn rug is hij rond 5 uur wakker, overdag slaapt hij ook langer als hij op zijn buik slaapt. Lastige dingen allemaal
 
Als jij er gerust bij bent en de kleine heerlijk slaapt moet je je volgens mij niet teveel aantrekken van het CB. Als hij echt op zijn buik wil slapen zorgt hij daar wel voor, nu nog door jouw hulp in te schakelen ( ;-) ) maar als hij kan rollen gaat hij het zelf doen.

Succes met het CB, bedenk maar dat ze het goed bedoelen. Buikslapen is een risico voor wiegedood.

Groetjes, Marieke (novembermama)
 
Het is een risico maar het gaat al 2 weken overdag goed. Op de rug leggen is ook een risico ivm teruggeven. Nu geeft hij bijna niks meer terug maar goed.
Op het cb zeg ik op alles ja is goed hahaha.
 
Als het al 2 weken overdag goed gaat zou ik me ook geen zorgen maken ;-)
Voor dat teruggeven dat ken ik, mijn kleine heeft reflux en heeft daarom een hele tijd op zijn zij geslapen, nu draait hij naar hoe hij wil.

En ja joh, ik zou dat denk ik ook zeggen als ik jou was, jij bent de hele dag bij je zoontje, het cb niet ;-)
 
Terug
Bovenaan