buikslaper

hallo allemaal,

Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger.
Ik slaap vaak op mijn buik, kan dat kwaat??
Elke ochtent denk ik weer oooooooo als me kindje maar niet gestikt is.

lief mustie
 
Hoi Hoi,

Je merkt zelf wel met slapen wanneer je niet meer op je buik kan slapen. Meestal is dat zo als je je buik ziet groeien. Het beste is dan om op je zij te gaan liggen en er een kussentje onder te leggen. Dit voorkomt dan dat je jezelf doordraait op je buik.
Ik zou me er nu nog niet zo ongerust over maken, want voor je het weet ben je net zo ver als mij en dan weet je jezelf helemaal geen slaaphouding meer te geven 's nachts. Dan mag je blij zijn met een paar uurtjes slaap.
Dus tot dan   slaap lekker

groetjes aafje
 
Hoi Hoi,

Je merkt zelf wel met slapen wanneer je niet meer op je buik kan slapen. Meestal is dat zo als je je buik ziet groeien. Het beste is dan om op je zij te gaan liggen en er een kussentje onder te leggen. Dit voorkomt dan dat je jezelf doordraait op je buik.
Ik zou me er nu nog niet zo ongerust over maken, want voor je het weet ben je net zo ver als mij en dan weet je jezelf helemaal geen slaaphouding meer te geven 's nachts. Dan mag je blij zijn met een paar uurtjes slaap.
Dus tot dan   slaap lekker

groetjes aafje
 
Hallo,

Je lichaam geeft je vanzelf wel een seintje wanneer het niet meer kan op je buik slapen, maar je kindje kan echt niks gebeuren. Die zit veilig in gepakt en waarschijnlijk zelfs nog achter je schaambeen.
Ik had er zelf ook geen prettige gedachten bij en sliep dan ook al vrij snel niet meer op m'n buik. Ik vond het idee niet prettig en ik lag daardoor niet lekker. Ik heb nog een hele tijd half op   m'n buik half op m'n zij geslapen. Met 1 opgetrokken been en een kussen onder het opgetrokken been. Zo slaap ik zelfs nu nog weleens, al wordt er dan al vrijsnel geprotesteerd.

groetjes kirsten
39w4d
 
Terug
Bovenaan