buikslaper

de titel zegt t eigenlijk al!
ik slaap op mijn buik, nou heb ik al een zoon van 3 en bij hem heb ik ook lang op de buik geslapen, maar toch vraag ik me steeds af of dit geen kwaad kan. Pfft...
Zijn er hier nog meer buikslapers?

Hoi!

Ik ben ook een buikslaper. Ik ben nu 25+5weken zwanger en doe het nog steeds. Tenminste half op mijn buik en half op mijn zijn. Vol op je buik lijkt me ook niet echt goed meer. En de kleine protesteert niet dus volgens mij kan het geen kwaad. Dus ik denk, zolang je zelf vind dat het nog lekker ligt en de kleine niet gaat protesteren je het gewoon nog kunt blijven doen. Volgens mij heb ik het bij onze 1e ook nog lang (tot ruim in de 30 weken) vol gehouden.

Slaap lekker! :)

Groetjes Corina

Hoi

Ook ik ben een echt buikslaper. Ook ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot ver in de zwangerschap op mijn buik geslapen. Het mag gewoon, je merkt vanzelf of de kleine protesteert of dat je zelf lich. klachten krijgt.
Ik slaap trouwens ook steeds vaker half op mijn zij, half op mijn buik met een opgetrokken knie en evt. een kussen eronder.
Liefs Els
(mama van Quentin 21 mnd en 27,5 wkn zwanger)

hoi hoi,
ik ben nooit een buikslaper geweest, tot ik zwangerwerd. toen lag ik opeens elke nacht op mijn buik. ik was zwanger van 2 dus had al snel een buikje.... volgens de gyn kan je idd gewoon op je buik slapen. zolang je er geen last van krijgt.
dat kreeg ik dus wel (de hele dag buikpijn) en toen ben ik met een voedingskussen gaan slapen. maar als een kussen tussen je benen ook werkt kan je dat natuurlijk ook gebruiken. ik raakte die steeds kwijt en zo'n voedingskussen is te lang om kwijt te raken. :eek:P

groetjes,
petra

Hej!

Ik was ook een buikslaper. Ik heb de eerste 25 weken op me buik geslapen en dit ook aangekaart bij de verloskundige en die zei letterlijk zolang je het zelf nog kan is er geen probleem. Je kindje zit zo goed beschermd daarbinnen dat het voor jezelf alleen maar ongemakkelijk is!
Ik zou me er geen zorgen over maken hoor, voorkomen kan je het toch niet!

Groetjes mama van Aymée (17-05-2009)

Ik slaap ook vaak (niet altijd) op mijn buik. Toen bij mijn vorige zwangerschap mijn buik groter werd, vond ik het niet fijn meer liggen. Maar tot die tijd blijf ik het bij deze zwangerschap ook doen. Heerlijk!

Terug
Bovenaan