buikslaper

Thomas slaapt het liefst op zijn buik.
Ik vind het wel een beetje eng, maar hij kan goed zijn hoofd opzij leggen. Hij is erg sterk.

Als ik hem weer terug leg op zijn rug als hij slaapt draait hij zichzelf weer om naar zijn buik, dus dat is geen beginnen aan!

Ik was zelf als baby ook een buikslaper, wel typisch.

Nog meer buikslapertjes?

Groetjes Elise.

Noportje slaapt op haar rug.
Ik ou buikslapen ook eng vinden.
Op het KDV moeten we een extra verklaring ondertekenen als je een kindje op d ebui wilt laten slapen.

Je kunt ook een slaapzakje gebruiken en de onderkant onder het matrasje stoppen?

Hier ook een buik slaper, eigenlijk al heel gauw. Onze dochter is na 1,5 jr pas een buikslaper geworden.
Tegenwoordig lijkt hij meer op zijn zij te slapen.

Ik zelf slaap ook op mijn buik, sliep dus ook slecht met een dikke buik hihi

Soms slaapt ze hier op haar buik, maar ik leg haar dan ook altijd weer terug. Meestal slaapt ze op haar zij, dus dat vind ik wel prima. Ach, ze is op zich sterk genoeg dus echt bang hoef ik niet te zijn, maar ik heb het inderdaad ook liever niet. Tja, maar ook ik vind het zelf fijn om op mijn buik te slapen dus wat dat betreft...

Tja, als ze zelf sterk genoeg zijn om zo te gaan liggen, dan is het niet anders he? Je kunt er moeilijk de hele nacht naast gaan staan, ha ha.

Eveline is (gelukkig, want ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vindt) nog steeds een goede rugslaper. Mijn oudste werd pas met 11 maanden een buikslaper en toen vond ik het niet eng meer.

Net haar op haar buik gelegd voor het slapen en ze sliep meteen...zucht toch een buikslaper ben ik bang. Maar ze kan prima ademen, dus zou het niet erg mogen zijn. Vind het zelf alleen eng, ga zo maar een keertje extra kijken denk ik.
Ze slaapt wel en dat vind ik belangrijk! De laatste dagen was het slapen drama, dus ik dacht ik ga het maar een keer proberen en ja hoor ze ligt meteen rustig en valt in slaap.

Terug
Bovenaan