Buikslaper

Nou de titel zegt het al, Lise vind het sinds kort fijn om op haar buik te slapen. Zelfs met de puckababy aan!
Snachts doe ik het niet, maar als ze het overdag fijner vindt waarom niet.
Alleen nu ben ik bang dat ze straks niet meer op haar rug wil slapen, want als ik haar nu in bedje leg op haar rug dan is het gelijk piepen en als ik haar op haar buik leg is ze zo vertrokken.
We hadden toch nog een buikslaper hier?
Weet even niet meer wie dat was, maar hoe doe jij dat?

Mijn oudste zoontje is ook een buikslaper, hij is nu 3 en slaapt nog steeds op zijn buik,
We hebben hem overigens vanaf de kraamweek al op zijn buikje laten slapen omdat hij anders bleef huilen en niet in slaap viel.
Zelf liet ik hem in een slaapzakje gewoon op zijn buikje slapen, wel liet ik zijn armpjes los dat als er iets is, hij zn hoofdje op kan tillen en zich met zn armpjes van het matrasje af kan zetten.

Volg je gevoel!!

Liefs Marina

Florian slaapt ook op zn buik. Heb er geen probleem meer mee.. hij slaapt dag en nacht op zn buik. En denk niet dat ie op zn rug in slaap zou vallen. Wel jammer dat ie in de maxicosi niet snel slaapt.
Zou denk ik niet zo snel hem in de puckababy op zn buik laten slapen omdat ze zich niet zo makkelijk kunnen opdrukken.

Liefs Annemiek

Hoi,
Ik heb 4 buikslapers, al vanaf baby zijnde, bij de oudste durfde ik het niet, doorslapen ho maar, totdat hij 6mnd was en hij zelf kon draaien van buik naar rug met de slaapzak aan!
Ik doe het nu dus wel!
Misschien slaapt ze op de buik wel met een gewone slaapzak??
Groetjes

Terug
Bovenaan