Buikspier doet pijn

Heeft er iemand ervaring met pijn aan de rechte buikspieren, tijdens de zwangerschap? Tijdens mijn vorige en helaas ook deze zwangerschap heb ik om de zoveel tijd, pijn aan de rechterkant van mijn navel. De pijn zit zeg maar aan de oppervlakte, het is zeker mijn baarmoeder niet, maar pijn die voor mijn gevoel van mijn buikspier afkomt. Als ik beweeg of anders ga zitten, gaat het meestal weg. Ik probeer het te masseren en de ene keer werkt het beter dan de andere keer. Eergisteren (bijna 20 weken) verkrampte het flink en durfde ik mij nauwelijks te bewegen totdat de kramp weg begon te trekken. Bewegen was ook een trigger. Het was behoorlijk pijnlijk. Bij mijn vorige zwangerschap gaf de verloskundige aan dat het harde buiken waren, maar die heb ik ook gehad en dit voelt toch echt anders. Mijn dochtertje is heel beweeglijk, ik voel haar dan ook al een aantal weken en mijn placenta ligt aan de voorkant. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien ideetjes wat kan helpen om dit vervelende gevoel weg te krijgen?
 
Misschien kan een osteopaat je helpen?! Ik heb er veel aan gehad tijdens en na mn zwangerschappen.
 
Terug
Bovenaan