buikspier oefeningen

Hallo,
Nu onze Tyche 3 weekjes oud is begin ik me toch een beetje te irriteren aan mijn eigen flubberbuik. Ik wil er echt vanaf en het is nog heel erg. Hangt echt helemaal naar beneden en allemaal striemen erop (knalrood). Ik weet dat je daar niet veel aan kan doen maar had gehoord dat je nu ook al buikspier oefeningen mag doen.... maar ook weer niet alles (?? errug duidelijk??) Welke oefeningen mag wel!!!!!!
En dames, hoe staat het met jullie buik?
Groetjes Kirsten

meid je bent pas drie weken geleden bevallen!
Ik had ook zo;n flubberbuik en ergerde me er kapot aan en dan zo links en rechts van die k*t opmerkingen, ben je alweer zwanger. Ja met dat  mooie weer ga je ook niet in een wollen trui lopen, dus viel het op ja.  
Ben nu 8 weken gelden bevallen en het ziet er alweer aardig uit.
Wat ik heb gedaan zijn de schuine buikspieren trainen. En dat mag wel, heb ik destijds bij zw gym meegekregen van mijn eerste kindje. Ik had een heel schema wat je moest doen en bij de 5e dag mocht je al de schuine buikspieren trainen.

Kop op komt vast allemaal weer goed!

groetjes kim

Ik weet ook wel dat ik na 3 weken niet alles mag verwachten.. maar ja, ik ben een vrouw, dus tevreden zijn met een flubberbuik is dan erg moeilijk

Maar over die schuine buikspieren???... wat zijn die oefeningen?

ik heb oefeningen van de fysio gehad. omdat ik natuurlijk al met me rug zat. maar mijn buik is nog lang niet weg maar het begin is er. en uiteraard werdt er gezegd. met mate

De schuine buikspieren trainen

Breng je rechter elleboog naar je linkerknie en je linker elleboog naar je rechterknie.
En zo dus om en om.

begin met bijvoorbeeld
20x per oefening

hihihihi
leuk die tekening.
ik wil ook wel weer aan die oefeningen beginnen ja!
Inderdaad met dit weer ga je geen trui aan doen, dus het is iedere morgen gevecht met de kledingkast van...WAT MOET IK AAN?????
was al opzoek geweest naar een broek om deze tussen periode door te komen,maar ik pas niks...boehoe.
die buik zit echt in de weg dan!
dus hoppa...hallo zwangerschapsbroeken. jullie mogen nog even!

groetjes Elise

Terug
Bovenaan