buikspier oefeningen

hoi morgen alweer 6 weken na mijn sectio en we mogen weer buikspier oefeningen doen.
welke oefeningen doen jullie. Ik heb zo'n flubberbuik en wil dit wel weer een beetje straker hebben. al denk ik dat het nooit meer weg gaat

x yvonne

Ik ga vanaf morgen ook weer aan de bak! Ik heb nog een abroller op zolder staan, dus die ga ik afstoffen ;) ik begin rustig met elke dag 3x12 benen plat op de grond, gebogen benen, en benen opzij naar elke kant. Daarnaast ga ik mijn sportsessies met de Xbox weer starten, lang leve EA Active 2 met Kinect.
Toevallig ben ik nu op zoek naar een sportactiviteit in de buurt, ik twijfel tussen yoga en aquarobics...

Geef niet meteen op wat betreft je buik! Er zijn genoeg vrouwen die weer strak in hun vel zitten. En misschien wordt het niet helemaal zoals het was, erger kan het niet worden. Alle beetjes helpen toch?!

hoi hoi

Ik begin vanaf vandaag ook weer met sporten, ik liep altijd hard en dat wil ik weer gaan opbouwen, ook heb ik een hometrainer en ga ik zwemmen

succes er meer x

:) Flubberbuik hier ook ruim aanwezig :) (ben ik al bevallen of zit er soms nog een kindje in verstopt..buik ;) )...
Ik mag nog even wachten want ben nog maar 4 weken geleden bevallen....Maar straks ook maar weer aan de sport. Denk dat je ook al heel veel doet straks als je gaat wandelen of tijdens opruimen en kindje op tillen.
Succes met sporten allemaal :) Liefs!

Hier is het nu 7 weken geleden en ik moet nog zin maken om weer te beginnen haha. Ik lees graag mee naar optie's want ik weet nog niet wat te doen. Vind fitness niks aan en te duur. Wil wel iets voor buik, billen en armen. De probleemzone's zeg maar hihi! Misschien is yoga wel een idee!

Liefs ciomama

Ik kan echt genieten van yoga. Ik ging altijd met mijn beste vriendin in een leuk klein groepje. Maar helaas heeft zij er een aantal mensen bij gevraagd waar ik liever niet mee in een ruimte zit, laat staan mee in yoga houdingen moet staan ;)
Fitness had ik in mijn zwangerschap al opgezegd, te duur en ik ga toch niet. vandaar de oplossing Kinect thuis. Maar ik wil in ieder geval 1x in de week ergens 'verplicht' heen moeten zal ik maar zeggen. Nu ben ik wezen kijken en ben ik er ondertussen overuit. Ik ga voor aqua sculpture, waar alle spieren mooi getraind worden.

k mag ook nog niet aan de bak (4.5 week geleden bevallen) maar klim over een week of 2 weer op het paard. Als de mn stuitje het toelaat tenminste, nog steeds veel last van.Kan ik mn buik/billen/been spieren weer trainen en mn bekkenbodem ideaal!!

Ik heb het geluk dat mijn buik weer zo goed als weg is. Je ziet niet dat ik in verwachting ben geweest. Iedereen verbaasd zich hiero ok over. Ook geen streepje, krasje of wat dan ook.. dus daar ben ik heel erg blij mee.
Ben nog wel 10 kilo te zwaar dus dat moet er ooit een keer af. Ik hou me er echter totaal niet mee bezig. Heb nog maar 2 x op de weegschaal gestaan en het interesseert me gewoon niet..
ik heb 2 nieuwe broeken gekocht in de maat die ik nu pas want mijn oude broeken pas ik absoluut niet. het zit vooral op mijn bovenbenen :) Dus dan zie ik er voor mijn gevoel nog een beetje netjes uit haha

Wel wil ik straks weer iets gaan doen, maar wat weet ik neit.. ben geen goede sporter.. heb er nooit zin in ! Maar tijdens mijn zwangerschap heb ik gezegd om weer te gaan yoga'en.. dus ben beneiuwd ;) ik loop verder veel met mijn honden dus beweeg genoeg.

Ik moet nu wel fysiotherapie doen want de laatste weken van mijn zwangerschap waren funest voor mijn bekken.. daar heb ik heel erg veel last van helaas.. hopelijk gaat dat gauw beter..

Succes iedereen :)

Terug
Bovenaan