Buikspieren gescheurd

In de categorie durf te vragen.

Zijn er hier ook anderen die ooit voor hun zwangerschap geopereerd zijn aan een scheurtje in de buikspieren/buikwand?
Ik heb vanochtend terug een echo gehad van mn buik nadat ik gisteren zelf het gevoel had dat dat weer opnieuw gescheurd was, en op de echo was ook inderdaad terug een klein scheurtje te zien. Op de vraag wat ik niet mocht kreeg k eigenlijk te horen, niet tillen, niet hurken/bukken, niet uitrekken/strekken. Eigenlijk niks met belasting van buikspieren.
Op de vraag wat dan wel mocht, zei de beste man “eigenlijk in de zetel zitten en u gemak houden”.

Vraag is nu eigenlijk, in hoeverre dat dat bij jullie die dat misschien hebben gehad, verder bleef scheuren met het groeien van de buik? Ik zit nu op bijna 20 weken, dus heb nog een tijd te gaan en ben eigenlijk bang dat t alleen maar weer erger word?
 
mijn zus heeft dit gehad bij haar derde zwangerschap. vanaf 30 weken ziekenhuis in en uit van de pijn.. zware medicijnen omdat de pijn niet te doen was.. buik groeit en groeit uiteraard.. overwogen baby eerder te halen maar dat deden ze niet graag..het was enorm afzien voor haar.. ze lag huilend krom van de pijn. ik zou er dus erg voorzichtig mee zijn aangezien je nog lang moet.
 
Terug
Bovenaan