Buikspieren opgegeven

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb sinds vanochtend mijn baby niet voelen bewegen en heb toch voor de zekerheid de gyn. gebeld. Ook is mijn buik gezakt en wat slapper geworden. Ben nu 26 wk en 2dg zwanger en sinds 2 weken voelde ik de baby vaak en duidelijk tot vandaag dus. Ik mocht gelijk naar het ziekenhuis komen en werd gelijk een hartfilmpje gemaakt, en gelukkig hoorden we een hartklopping. Het zat me toch niet lekker, ook dat mijn buik slapper is geworden en nog steeds de baby niet voelde. Toen kwam de gyn. en zij zag gelijk dat mijn buik ook slapper is dan normaal en zij zegt dat mijn buikspieren het opgegeven hebben en dat het ook nu zo blijft tot de bevalling. Wel dat mijn buik wat groter gaat worden als ik rond de 36 weken ben. Ik snap er nog steeds niks van. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehoord. Wie van de dames heeft dit ook meegemaakt??? Ik moet nu ook blijven opletten of ik de baby wel voelt al is het maar iets dat ik voel, maar tot nu toe voel ik echt niks. Zoniet dan moet ik morgen weer terug. Ik weet niet eens waar ik op moet letten. Ik ben heel wat anders gewend dan dit. Ik voel het gedraai ook niet eens, helemaal niks maar ben wel gerustgesteld door het hartfilmpje en de echo. Maar toch iets zit me niet lekker.

Gr.Lucy

Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Als je het niet vertrouwt gewoon weer bellen hoor!! Enne wel erg fijn dat het hartje het goed doet!

gr.Ing

Hmm, kan me voorstellen dat je je dan niet helemaal gerust voelt... Ik heb daar echt nog nooit van gehoord, buikspieren die het opgegeven hebben?!?!
Probeer iig rustig te blijven (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het..), en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen..
Succes!! Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan