buikspieren

hey dames,

even een vraagje....mijn zwangerschapkilos ben ik aardig kwijt er zit alleen nog zo vet laagje over mijn buik heen...maar als ik buikspier oefeningen doe krijg ik altijd last van mijn litteken en lijkt het wel op of het gaat opzetten (ik heb een keizersnede gehad).

zijn er meiden die zit herkennen??
ben er nu maar even meegestopt....

Verder gaat het met Noa heel goed! We hebben alleen op dit moment een hittegolf met temperaturen van 35plus en voorlopig wordt dit ook niet minder...
ik weet dat het bij jullie ook niet alles is, maar hier wordt je ook niet blij van hahaha stuur wel wat naar Noorden :)

Ik zou het even navragen of het normaal is bij een arts.Lijkt me inderdaad verstandig om dat even op een laag pitje te zetten. Je lijf geeft dat immers aan.

Fijn dat het wel heel goed met Noa gaat. En die zon mag van mij hierheen komen hoor. Maar die echte hitte mag je houden hahahaha.

heb geen kijzersnede gehad
maar heb maandag op de sport buikspieroeveningen gehad en voelde niet goed
net of ze uitelkaar stonden
wet niet of dit het zelfde is maar denk dat dit nog bij het ontzwangeren hoord

ja dat kan wel even duren, voelt bij mij in het begin ook beurs aan!
Je hebt wel speciale oefeningen voor een keizersnede, heb ik ergens in een boek staan geloof ik, als ik eraan denk zal ik het morgen eens opzoeken!

ik heb ook keizersnede gehad, en ook zo'n leuk bandje om mijn buik. voor zo ver ik nog weet wat ze mij hebben verteld is dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren voordat alle zenuwen, spieren en pezen die bij de operatie zijn doorgesneden, weer aanelkaar zitten. en dat ook pas dan het trainen echt resultaat geeft. maar dat neemt niet weg dat t niet moet gaan opzwellen. misschien een verplaatsing van vocht.

Ik zou ook navraag doen..heb dat niet gehad (niet dat ik weet) na mn keizersnede 4 jaar geleden...!
Wel een diastase na deze derde zwangerschap...maar niet zo'n grote dus dat komt vast goed.

Terug
Bovenaan