buikspieroefeningen

jaja..vanaf vandaag weer aan de slag.. ga over 4 maanden trouwen dus weer aan de buikspieroefeningen!

wat doen jullie allemaal om weer een beetje in vorm te komen?
(en ga alsjeblieft niet zeggen dat t allemaal vanzelf gaat.. haha)

Volgens mij mag je hier niet al te snel mee beginnen ivm met de spieren die daar zo uitgerekt zijn. Ze moeten eerst weer goed tegen elkaar aan gaan liggen... ik zou de vk er even over bellen!

Ik doe op dit moment niks dan alleen bekkenbodemspieren. Over een paar weekjes ga ik weer een beetje sporten!

Hoi,

Ik ben ook alweer druk aan het lijnen en goed aan het bewegen..hopen dat de kilo's er van af vliegen.
Ik ben nu 2 kilo in 2 weken kwijt..gaat de goede kant op.

Liefs

hey hey

ik ben gelukkig ook weer aan het afvallen..
dus dat gaat wel goed ik zou eigelijk ook wel weer willen gaan sporten alleen ik heb een keizersnee gehad en ik durf nog niet eens op de fiets!! hahahah terwijl ik wel weer gewoon aan het tillen ben en alles allang weer zelf doet dat wel... maar goed vanaf wanneer is het verstandig dan wer te gaan sporten en te fietsen weet iemand dat?

liefs Shirl.

hey,

mijn fysio heeft gezegd 6 weken te wachten.. mijn buikspieren waren aan het eind van de zwangerschap een klein stukje ingescheurd.. en dan is met 6 weken weer zover geheeld dat je weer wat mag doen.. en de kleine meid is vandaag 8 weken.. dus ik waag het erop.. als t te zwaar word stop ik toch.. rustig opbouwen!

liefs

Terug
Bovenaan