Buikvel staat op springen, aaah!

Hallo dames met bolle buiken,

Ik heb sinds 5 dagen het gevoel dat mijn buikvel het ieder moment kan begeven. Het staat heel strak en tintelt. Ik beweeg heel voorzichtig in de hoop dat er dan geen scheurtjes ontstaan...
Kan het zijn dat de baby zo hard gegroeid is dat mijn vel het even niet bij kan houden? Ik kan me dit gevoel niet van de vorige keer herinneren (en heb dus nog geen striea..wil ik liefst ook zo houden, haha).

Hebben jullie dat ook?

Groetjes Jeanny

Hoi hoi,

misschien dat insmeren helpt.
ik weet niet of je dat al doet.
De ene wel andere weer neit.
Anders weet de verloskundige er misschien iets tegen.

Succes.

groetjes Fanny

Dat heb ik dus ook! Hij glimt er zelfs van, zo'n raar gezicht. Ik smeer hem iedere dag in, maar niets helpt meer.

Nog even volhouden!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 35+4 wkn zwanger

Ja, inderdaad smeren, smeren, smeren. Dat doe ik eigenlijk al de hele zwangerschap heel braaf. En dat adviseerde VK ook steeds. Gisteravond ben ik in een bad met olie geweest en dat lijkt te helpen. Vandaag heb ik minder last dan de afgelopen dagen. Dus wie weet kunnen jullie daar ook je voordeel mee doen.
Succes met de strakke velletjes ; )

o, wat herkenbaar, en je voelt het de hele dag!!
Bij mijn vorige zwangerschap sprongen in de laatste week de strepen erin, ik voelde het gewoon gaan (geen lekker gevoel). Heb dus wat striae opgelopen en dacht dat het nu minder zou zijn (ben nu 30 en ze zeggen dat je boven de 30 een slappere huid hebt en dus geen last meer hebt van spanning/striae) maar dat is dus niet zo.
Smeren dus maar, al helpt het volgens mij bij mij niet...

Succes!

Terug
Bovenaan