Buikvirus en borstvoeding?

Hi, Ik heb sinds gisteravond last van een heftig buikvirus met overgegeven enzo. Geef nog 2 borstvoedingen per dag,   s'ochtends en s'avonds. Heb de voeding van vanochtend afgekolfd en weggegooid, omdat ik na al dat overgeven dacht dat er vast te veel foute afvalstoffen in mijn moedermelk zaten.
Nu weet ik helemaal niet zeker of dat zo is en vraag ik me nu af wanneer ik weer borstvoeding kan geven.(ik heb hele dag niet meer dan beschuitje kunnen eten met wat thee)
Wie kan mij helpen?

Bettie & Boris (5,5 mnd)

Je mag gewoon voeden hoor meis!!! Zo snel zitten er geen afvalstoffen in de bv. Dat is pas als je heel veel kilo's aan het afvallen bent in een hele korte tijd.

Kortom, gewoon aanleggen! Kan zijn dat je productie nu ietsjes minder is dan normaal, maar ook dat trekt heel snel weer bij. Medicijnen mag je niet slikken voor een buikgriep, maar je mag wel twee glazen cola (prik eraf laten gaan) bij voorkeur coca cola, verspreid over de dag opdrinken. Gewoon af en toe een slokje, doet wonderen voor de buikgriep!!!! Een huismiddeltje wat heel goed werkt!

Mocht je nou voortaan nog zo'n dringende vraag hebben, stel hem dan even op http://www.borstvoedingsforum.nl daar zitten bijna alle borstvoedende mama's en ook de vrijwilligers van VBN en LLL, kortom, daar zul je heel snel antwoord op je vragen krijgen. En via de zoekfunctie kan je ook antwoorden vinden.

Beterschap en groetjes Nynke

juist nu is voeden zelfs goed. Doordat jij de griep hebt heeft jouw melk anti-stoffen tegen deze griep!! Dus zou je je kindje besmet hebben geef je met jouw melk de anti stoffen voor een sneller herstel. helemaal goed geregeld toch??

Terug
Bovenaan