Buikwandcorrectie

<p>Hoi allemaal . 4 maanden geleden ben ik bevallen van ons tweede kindje . Na de eerste bevalling een flinke diastase opgelopen en nu na de tweede bevalling van de bekkenfysio de conclusie te horen gekregen dat opereren de enige optie zal zijn van mijn klachten af te komen . Nu ben ik benieuwd of er meer mama’s zijn die dit ondergaan hebben na een diastase ? Zo ja wanneer heb je dit dan laten doen ? Hoe oud was je kindje toen ? En wat is jouw ervaring hiermee . Raad je het aan ? <br />Ik hoop dat iemand mij hierover wat kan vertellen ☺️</p>
 
Zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij wel. Ze was best veel aangekomen, maar had daarnaast ook een flinke diastase die niet terug wilde groeien. Ze is, zodra het weer mocht, eerst flink gaan sporten om alle overtollige kilo’s eraf te krijgen. Alles was weer in vorm, behalve haar buik. Toen haar dochter 2 was heeft ze een buikwandcorrectie uit laten voeren en de diastase laten hechten. Heeft ze geen moment spijt van gehad
 
Dankjewel voor jouw reactie . Ik vind het ook zo lastig wat het juiste moment qua leeftijd van de kids is . Wil ook niet nog jaren zo rondlopen en tegelijkertijd denk ik wie gaat mij ondersteunen na die operatie .. ben niet de beste in hulp vragen 
 
[quote quote=10484431]Ik volg. Ik ben op dit moment 34 weken. En heb ook een hele heftige diastase.[/quote]


heb je deze tijdens deze zwangerschap opgelopen ? 
 
Jah. Hij is met 18 weken zwangerschap vastgesteld bij me.. k zat toen al op ruim 6 cm. Hoever ie nu zit weet ik niet. Maar k leg vanaf die tijd al in de lappenmand en mag mijn buikspieren niet meer gebruiken.
 
[quote quote=10484560]Jah. Hij is met 18 weken zwangerschap vastgesteld bij me.. k zat toen al op ruim 6 cm. Hoever ie nu zit weet ik niet. Maar k leg vanaf die tijd al in de lappenmand en mag mijn buikspieren niet meer gebruiken.[/quote]
Jeetje ! Hopelijk kan het bij jou na de bevalling nog goedkomen . 
 
Ik hoop het ook... k ben erg benieuwd...
Maar k ben bang dat er weinig mensen zijn met dit soort ervaringen.. aangezien er weinig word gereageerd op dit forum
 
Terug
Bovenaan