build-a-bear

Hallo allemaal,

Wij hebben gisteren zo'n leuk kado gekocht voor Marissa dat ik het even met jullie wil delen. We waren in Wijnechem, Belgie, en kwamen daar de build-a-bear winkel tegen. Echt zo leuk!!! Ze mogen daar een knuffel uitzoeken. Marissa heeft een konijn gekozen. Dan mogen ze naar een mevrouw en die heeft een vulmachine. Ze mogen de beer dan helpen opvullen. Dan mogen ze een hartje uitzoeken en daar geven ze dan een kusje op. Die komt in het konijn. Optioneel kun je er een tekst indoen die je zelf inspreekt. Wij hebben Papa en Mama houden van je Marissa. Als ze op de linker poot drukt dan hoor je die tekt. Dan hangen er allemaal kleren en schoenen en accesoires. Z kunnen daar hun knuffel aankleden. Maar wij hebben hem zonder kleren gedaan. Dan maken ze een geboorte certificaat. De mevrouw deed twee roze strikjes in zijn oren en hem toen in een doos met het certificaat. De doos is in de vorm van een huis en daarop staat going home. Het was allemaal zooooooo schattig. En ik vond het echt niet duur. Voor het konijn met de duurste tekst waren we 24 euro kwijt. De jurkjes zijn bijvoorbeeld 9 euro en complete outfits 15 euro. Je kunt alles ook online bestellen dus heb je altijd een leuk kado voor de verjaardag en zo. Ik vind het ook zo;n gaaf kraamkado! Nou ben dus helemaal enthousiast.

liefs Linda

Hey!

Wat een superleuk concept!
Al lijkt het me via de webshop minder "echt"
volgens mij is het voor een kind helemaal fantastisch om zo een eigen knuffeltje geboren te zien worden!

Ik zat eens een beetje te prutsen op hun webshop en zat me alleen af te vragen of je bij de build-a-sound ook via de computer een geluid op moet nemen of dat je dat thuis kan doen naderhand?
Stel dat je helemaal knettergek wordt van de tekst kun je hem dan nog herprogrammeren?
Of kun je bijv. in jullie geval iets wat je vader tegen Marissa heeft gezegd opnemen en dat voor de beer gebruiken (moet je willen natuurlijk)

Je kunt ook berefeestjes organiseren hè?
Misschien iets voor een forum meeting?? LEUK!!

Leuke tip dank je wel!!

Groetjes Sas

Linda,

Fijn te lezen dat je er op uit bent geweest. Lijkt me erg moeilijk voor jou om deze dagen door te komen.

Ik heb ook wel eens zoiets gezien in Center Parcs, maar niet zo uitgebreid. Ik vind het eigenlijk nog wel duur voor een beer. Maar als je ziet wat je er allemaal voor hebt is het wel te begrijpen dat het zoveel kost. Het is geen gewone beer.
Leuk winkelcentrum is dat he? In wijnegem, ben ik ook al eens geweest.

Groetjes Babybelle

Hee hoi!

build a bear is ECHT leuk! hier in een winkelcentrum in de buurt zit het ook en wil het ook echt een keer gaan doen met Alice, misschien wel volgend jaar voor haar verjaardag ofzo.

Groetjes Alberdien

Hoi Linda,

Wat zijn wij toch heerlijk verschillend. Wij zijn een tijdje terug naar Centro in Oberhausen geweest. Daar zit ook zo'n winkel. Ik vond het maar onzin! Hihi. En eerlijk gezegd vind ik het toch best wel prijzig.....
Nu moet ik wel zeggen dat ze in Duistland vorlgens mij wel duurder waren.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan