Buisjes en neusamandelen eruit!

Nadat Kyandro maar bleef tobben met zijn gezondheid(voordurend verkouden en rond kerst een flinke oor en keelontsteking)weer bij de huisarts beland,weer met een kuur naar huis gestuurd,inmiddels heeft ie er 4 gehad!
heb ik de huisarts om een doorverwijzing naar de K.N.O arts gevraagd,wat die eigenwijze vent eerst niet wou geven,want volgens hem zou die nu nog helemaal niks doen....toch blijven aanhouden en ja keeg hem toen toch.van de week daar met Kyandro geweest,blijk dat zijn oortjes nog helemaal niet goed zijn en heel veel snot te hebben,de kno arts zei meteen,zo snel mogelijk buisje in de oren en neusamandelen eruit.nu gebeurt dat 24 januari,ben zo opgelucht dat na maanden tobben en ziek zijn ons mannetje nu eindelijk geholpen word,mn dochter heeft ook al 2 x buisjes gehad en is er goed mee opgeknapt.en zelf heel veel met mn oren getobt vroeger,dus toch erfelijk.
zijn er meer kindjes die al buisjes hebben of tobben met de oortjes en verkoudheden??
zou zeggen wacht niet te lang want er is echt wat aan te doen.
liefs jootje

Ow, wat fijn!
Mijn leven was één grote kaakholte, middenoor en bijholte ontsteking tot op mijn zesde (!) alle amandelen eruit gingen en ik buisjes kreeg!
Echt een verademing, letterlijk!

Sterkte voor je mannetje (en jou natuurlijk)

Liefs,
Evje

Terug
Bovenaan