Buisjes en oorontsteking

Onze kleine man heeft al zoveel oorontstekingen gehad, dat de huisarts is begonnen over het plaatsen van buisjes wie heeft hier ervaring mee? Maandag moet ik weet terug naar de huisarts om tekijken of zijn oortjes nu schoon zijn maar ik vrees van niet.
Hebben jullie nog tips?

Hoi,

geen ervaring mee nee, een vriendin van me wel en die was heel tevreden. (buisjes geplaatst toen haar zoontje ruim een jaar was).

Wat zei de huisarts?

Natasja

Hoi,

Vanochtend naar de huisarts geweest, beide oren bleken nog ontstoken te zijn na 3 weken !! Hij krijgt nu een antibioticakuur hopelijk knapt hij hier vanop na die kuur moeten we weer na 2 weken terug komen dus ben benieuwd of dit gaat helpen.

Hallo,

ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar lees af en toe nog wel mee....

zal me nog ff weer voorstellen, ben denise, mama van Yoëll (28-07-2006) en Linsey (18-01-2009)

Maar beide kinderen van ons hebben met 13 maand buisjes gekregen en neusamandel verwijderd. Dit omdat ze ontzettend vaak een kuur kregen voor oor-keelontsteking....zow zielig en altijd maar vieze groene snot en vieze oren.......dus vandaar dat er snel de keuze voor buisjes etc was gemaakt door de kno arts.....beide zelfs met spoed geholpen omdat het trommelvlies ontzettend op spanning stond......

En na de ingreep hebben ze niet of nauwelijks meer last van de oren/verkoudheid....nog wel snotneusjes en wateroogjes hoor....dat hoort erbij, maar geen kuurtjes en heftige ontstekingen meer....

Maar goed...laat je goed voorlichten door de kno arts

Suc6 en veel beterschap

Hoi,

Bedankt voor jullie reakties, ik ben nu 3 dagen bezig met de antibiotica maar ik zie nog geen verandering hij zit nog steeds veel aan zijn oortjes, nu moet ik na de kuur nog 2 weken wachten om opnieuw op controle te komen is dit normaal? Ik dacht dat antibiotica vrij snel reaktie gaf!

Terug
Bovenaan