Buisjes in de oren

A

Anoniem

Guest
Het onderwerp zegt het al. Mijn dochtertje heeft al maanden steeds weer oorontsteking na oorontsteking.
De kno-arts gaat haar morgen buisjes geven. Ze is wel heel erg jong met 9,5 maand, maar hij vindt het toch het meest verstandig om te doen.

Heeft iemand ervaring met buisjes bij een baby? Ik ben erg benieuwd of het helpt en ook wat de narcose met zo'n kleintje doet.

En ik vind het ook ontzettend vervelend en eng! Maar als het haar helpt, dan moet het maar.

Hoi hoi

Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen voor morgen! Laat je even weten hoe het gegaan is??

Groetjes van Cissy mv Fabio

Hier ook geen ervaring maar wel heel heel veel sterkte

Pauline

hey meis,

mijn nicht was destijds ook heel jong toen ze buisjes in de oortjes kreeg......vlgs mij een maandje of 11....en die heeft alles heel goed doorstaan en had er direct baat bij...nou ja mijn tante natuurlijk ook haha

In ieder geval veel succes

Liefs Denise

LANG LEVE DE BUISJES!!! Hiep hiep hoera, ik ben fan!! Oh wat zal je meisje opknappen. Mijn dochter heeft ze gekregen toen ze een jaar en 11 maanden was, wel wat later dus, maar ik wil eigenlijk stiekem heel graag dat Milo ze binnenkort ook krijgt. Liever jonger, dan beseffen ze het nog niet. Lior was zo verdrietig toen ze het lachgas kreeg, mijn man heeft nog steeds een trauma (hij ging met haar mee de operatiekamer in). Maar wat is het fantastisch zeg!! Ze werd wakker uit de narcose en was meteen een ander kind!!!
Geen zorgen maken dus; de operatie is echt niet leuk (vooral voor de ouders, de kinderen weten er straks echt niets meer van) maar duurt maar 5 minuten, en je hebt er ontzettend veel plezier van!!
liefs Stephanie

Hoi,

In het ziekenhuis waar ik werkte (bij de planning) kwamen altijd veel bezorgde moeders hun kindjes inschrijven voor deze 'operatie', achteraf is het altijd erger geweest voor de ouders!!   Veel sterkte en succes!1

Groetjes Bianca mv Sep