buisjes in het oor

mijn zoon van 10 maanden heeft na een ooronsteking een ontsteking in zijn heup opgelopen en is daarvoor geopereerd. alles gaat gelukkig prima, hij is de tevredenheid zelf ondanks het infuus met antibiotica in zijn koppie.

nu zullen zijn oren altijd een zwakke plek blijven en met wat we hebben meegemaakt (de bacterie is in de bloedbaan terecht gekomen en zo naar de heup) overwegen we om buisjes te laten plaatsen.
Die ingreep is niet zo groot, maar heeft iemand ervaring met eenk indje met buisjes? Die moet je dan waarschijnlijk altijd met dopjes in de oren baden. Iemand een idee?

Ilse
 
Ik heb geen kindje met buisjes,maar heb vroeger zelf 13x buisjes gehad. Het stelt tegenwoordig helemaal niks meer voor en je kan zonder dopjes gewoon in bad. je hebt alleen de kans dat als je naar het zwembad wilt er dopjes in moeten.
 
Hoi Ilse,

Mijn dochter van 4 heeft nu 4 keer buisjes gehad. En het stelt niets voor. De eerste week moet je uitkijken met water, maar daarna niet meer. En of je in het zwembad dopjes in moet, weet ik niet, maar volgens mij niet. Ik heb het bij haar in ieder geval nooit gedaan en ze heeft er ook nooit last van gehad. Vlak voor haar derde verjaardag zijn haar keelamandelen verwijderd en sindsdien heeft ze geen buisjes meer nodig, want de oorontstekingen zijn ook over.

Succes ermee.
Groetjes Esther (mama van Robin en nog 3 heerlijke kinderen.)
 
Heb je wel eens van een osteopaat gehoord? Ze kunnen kinderen met oorproblemen helpen zonder dat er een operatie aan te pas komt!Voor informatie en foto's kun je op www.osteopatie.nl kijken! Als je vaanvullend verzekerd bent krijg je ook nog eens volledige of gedeeltelijke vergoeding.Ook kun je zelf een afspraak maken zonder doorverwijzing van je huisarts!Ga zeker eens lezen op de site!Veel succes!
 
Terug
Bovenaan