buisjes!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
vandaag zijn we bij de kno arts geweest, en ook zei gaf aan dat het beter was om chloë buisjes in haar oren te plaatsen. Is al vanaf ongeveer februari aan het sukkelen met de oortjes en bij de huisarts kunnen ze er niks mee. ik heb toen zelf een verwijs kaart gevraagd maar daar waren ze het eigenlijk niet mee eens. nou uiteindelijk heb ik mijn poot stijf gehouden en kreeg ik er een.

Nu was er al op korte termijn plaats, dus volgende week donderdag moet mijn meisje eraan geloven. bah ik krijg er zenuwen bij de gedachte dat mijn muppie onder narcose moet, al weet ik dat ze daarna tenminste van de pijn af is..

Nou, het zal wel allemaal goedkomen.
Het is nog geen donderdag dus....pfppppppppfffffff

groetjes pally

Sterkte hoor. Wat die nacose betreft weet ik precies wat je voelt. Ik was vorige week bij de KNO arts met Lukas omdat hij sinds oktober al verkouden is en raspt met zijn ademhaling. En hij zij dat zijn amandelen er uit moeten. Ik heb toen toch bedankt voor de eer. ik vind hem te klein ervoor.

Maar buisjes en oorontsteking is heel wat anders. DAn zou ik het ook doen hoor!

En geloof met het stelt niet veel voor. Ik hem heel vaak buisjes gehad (ook nu weer!) en als ze geplaatst zijn merk je er helemaal niets van. Geen pijn ofzo. Alleen bij volwassenen plaatsen ze het onder plaatselijke verdovng en dat is wel heel raar.

Ah arm kindje.. En arme mama (die t nog zwaarder heeft waarschijnlijk)
Veel sterkte!!

Groetjes Bianca

Tuurlijk komt het goed
Ze kunnen idd beter geplaats worden.
Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

gr kaat

Och meissie toch verschrikkelijk als ze onder narcose moeten.
Maar mama heeft er meer last van dan de kleine zelf hoor.
En als het eenmaal gedaan is zal je zien dat het wel mee is gevallen.

Liefs Ilse mv Danique

he lieve Pally
Niet druk maken hoor!
Tuurlijk is het even spannend maar het zal snel een verademing worden voor je kleine uk.
Evi heeft dit ook een paar weken terug gehad toen ze 10 maanden en een beetje was...
Maar echt, erg blij!! Ja narcose, was even worstelen en tien minuten erna ook nog erg nijdig en na half uurtje is je kleintje al weer gezellig... en paar weken later slaapt ze ook weer helemaal goed! Beter dan ooit!
Meid, het valt allemaal mee en hartstikke goed dat je je poot hebt stijf gehouden!
Liefs
Daan mama van Evi

Oei,..

Maar een troost is dat als ze ze eenmaal heeft ze geen pijn meer heeft aan haar oortjes!
En dat is toch wel een geruststellende gedachte..

Heel veel sterkte/succes!

Esmé mv Kay

Milo heeft nu precies een week buisjes en Lior heeft ze ook. Wat hebben papa en ik gehuild zeg!!! VRE-SE-LIJK!!! MAar het duurt echt maar heel even en wat knappen ze er van op!!
Heel veel sterkte!!!

Terug
Bovenaan