Buisjes

A

Anoniem

Guest
Levi heeft in december zijn derde oorontsteking gehad ( in ieder geval de derde keer dat de huisarts het ook als zodanig heeft benoemd) en zijn we doorverwezen naar de kno arts. Omdat er veel vocht achter zijn trommelvliezen zit krijgt hij 15 januari buisjes. En nu maar hopen dat het helpt want het is zo zielig, je kan er bijna de klok op gelijk zetten om de 2/3 weken krijgt hij een paar dagen hoge koorts en pijn in zijn oren.
De kno arts zei ook dat hij waarschijnlijk de hele dag het gevoel heeft of hij onder water zit. Klopt ook wel denk ik want als hij last van zijn oren heeft schud hij de hele dag met zijn koppie.
Bij mijn dochter hielpen de buizen in ieder geval goed, alleen zijn bij haar toen ook de neusamandelen meegenomen en daar is levi (jammer genoeg) nog wat te klein voor (doen ze pas naa een jaar).

groetjes chimene

Hoi Hoi,

OOOhhhh oorpijn is zooo zielig. Hidde heeft het helaas ook al gehad.
Wel goed dat levi buisjes krijgt. Succes met de ingreep.
Groetjes Lynn

Oooooh, oorpijn doet zo'n zeer! Wat zal hij zielig zijn op die momenten.
Mag hij na de ingreep meteen weer naar huis?
Bij mijn dochter zijn een half jaar geleden keel en neus amandelen verwijderd. Zij mocht gelukkig dezelfde dag weer naar huis. Ze was wel heel erg verdrietig toen ze uit de narcose bijkwam, dat was moeilijk, maar verder heeft ze er weinig last van gehad.

Succes en een dikke knuf voor Levi.

Groetjes, Karim

Terug
Bovenaan