Buisjes!!

Mama Ieke

New member
Vandaag ben ik met mijn dochter Robbyn (Robin) van 2,5 jaar naar het ziekenhuis geweest bij de KNO arts.
Omdat Robbyn al een paar keer flinke oorontsteking heeft gehad, leek het de huisarts verstandig om een bezoekje te brengen bij de KNO arts in het ziekenhuis.

Dat heb ik geweten.... want mijn kleine meisje moet buisjes in haar oren. Maandag 18 januari is de dag dat ze haar buisjes krijgt.

Volgens mij heb ik het er moeilijker mee dan Robbyn zelf :). Vind het ook echt wel een beetje spannend hoor.
Maar als het goed is gaat het daarna allemaal weer een stuk beter met haar.





 
Ik heb ook buisjes gehad (was toen 16, dus dat is wel wat anders natuurlijk), maar het is echt een verademing. Zeker als je regelmatig oorontsteking hebt. Daarna nooit meer gehad. Het is geen heftige ingreep, dus maak je niet teveel zorgen.
Suc6
 
Hallo mama Ieke

Succes met de operatie! Mijn dochter heeft vorige week buisjes gekregen. Ze is 4 jaar oud. Ze had een oorontsteking tijdens het plaatsen (dat wisten we niet) en daarom heeft ze oorpijn gehad. Maar de andere kinderen die buisjes kregen hadden nergens last van. 3 Maanden geleden heeft ze de amandelen geknipt en dat was veel heftiger en had een lange nasleep. Maak je dus maar niet druk over de buisjes, dat komt helemaal goed!

Groetjes SUsan
 
Hoi mama Ieke,
Onze dochter kreeg buisjes toen ze net 1 was. Ook zijn haar neusamandelen geknipt. Vond het zelf verschrikkelijk moeilijk maar kreeg er dezelfde dag nog een heel ander kind voor terug! Sindsdien heeft ze geen last meer van haar oren. Nu 4 maand geleden zijn haar amandelen geknipt dit had meer voeten in aarde.
groeten mama Roos
 
Hi,

Onze zoon heeft met 1-1/2 buisjes gekregen. Hij hoorde niet goed meer door het vocht achter zijn trommelvlies.
Ik vond het zelf ook een verschrikking. Tevens haalde ze bij hem de neusamandel weg. De dag zelf ging hij vrolijk mee, na de ingreep was het natuurlijk veel huilen!
Thuis gekomen kreeg hij een cadeautje van ons. Ik heb mijn schuldgevoel afgekocht met allemaal lekkere dingen (zoals extra fruit, een extra koekje, alleen zoet op de boterham etc.). Erg hè?

Maar het belangrijkste is, dat onze zoon sinds die tijd stukken minder ziek en verkouden is! En dat is heel erg fijn. Ik zou het zo weer doen. Dan maar een dag flink schuldgevoel en flink verwennen. Het heeft hem erg veel geholpen.

Succes er mee.

Gr. tamara.
 
mijn zoontje is 10 maanden en hij heeftal 4 keer flinke oorontsteking gehad de kno arts zegt dat het te vroeg is onder het jaar voor buisjes maar als ik het zo van jullie lees ik het wel een optie voor naar het jaar dan hoeft dat mannetje niet steeds oorpijn te hebben dit is ook niet leuk voor hem ik moet het eens met de huis arts over hebben
 
Terug
Bovenaan