buisjes?

weet iemand wanneer ze buisjes bij baby's zetten? en waarom?
want bij mij op stage is een baby van nu een jaar die met 5 maanden buisjes kreeg omdat hij heel erg schreeuwde omdat hij zichzelf waarschijnlijk niet hoorde.
dat idee hebben wij met alicia ook.
zij heeft nooit zachtjes gebrabbeld maar echt alleen schreeuwend. nu gilt ze ook heel hard dat als ze stopt onze oren nog na piepen.

ik merk ook dat zij na het babyzwemmen erg hangerig is. en niet van vermoeidheid want slapen gebeurt dan gewoonweg niet. wat ik ook probeer.
ik denk dat er dan ook heel veel druk op haar oren staat
 
Dat is zeker een lastige situatie.
Is er in jouw woonplaats een huisartsen post? dan zou je die kunnen proberen of misschiedn een andere huisarts opbellen met de vraag die je hebt en de uitleg van waarom je niet bij je eigen ha terecht kunt.
succes ermee
 
Dat gaat dan nog wel even duren. Bel het ziekenhuis op kno afdeling en kijk of je zelf een afspraak kan maken. Leg uit dat je door omstandigheden nu geen huisarts hebt en dat je wel graag wil dat er naar je dochter gekeken wordt.
Heb je trouwens zelf al naar een andere huisarts gezocht in je woonplaats? Ik zou daar zelf achteraan gaan en niet wachten tot er iets geregeld is.
 
Heb je het gevoel dat ze wel goed hoort?? Drinkt ze voldoende? Slaat/grijpt ze ook naar haar oren?? Als ze dit doet zou ze een oorontsteking kunnen hebben. Dit heeft onze dochter gehad. Als je niet bij je huisarts terecht kan zou ik naar het ziekenhuis gaan. Is wel belangrijk dat er iets gebeurt omdat jonge kinderen hun spraaktaalontwikkeling nog moeten ontwikkelen en daarbij dan een achterstand kunnen oplopen (is ook de reden dat ze soms heel jong al buisjes plaatsen
 
Terug
Bovenaan