Buiten kruipen en hitte

<p>Hoe doen jullie dat? </p><p>Mijn kindje tijgert/kruipt. Buiten hebben we grove tegels. Wanneer hij een korte broek aan heeft, krijgt hij rode knieën. Op het gras spelen kan, maar dan kruipt hij al snel verder. </p>

Ik trek voor buiten dan toch een langer broekje aan die ook kapot mag gaan. Die schaafselstjes op zijn knietjes vind ik bij mijn zoontje ook zo zielig ? met deze dagen wel lastiger om een lange broek aan te doen, mijn zoontje staat/stapt gelukkig ook al wel wat, anders eventueel af en toe een zeiltje of groot doek neer leggen als je toch samen buiten wil zijn?

volgens mij hebben kinderen stalen knieën. 
als ze het niet fijn vinden om ergens op te kruipen stoppen ze er wel mee.
wij hebben grindtegels in de tuin.  zodra mijn dochter daarop kwam ging ze op handen en voeten lopen?
nu bijna 2 en altijd kapotte knieën van het buitenspelen 
een lang broekje kan helpen het ergste tegen te houden

Tja, ik denk ook dat je noet alles bij je kindje kunt voorkomen. Als kruipen op n bepaalde plek noet fijn is stoppen ze er wel mee. Mijn zoontje zet ik altijd op het gras, maar meent toch elke keer weer over de stoep te moeten gaan. Halverwege begint hij wat te jammeren en kruipt voorzichtig en al jammerend terug ?.  En ja, hij heeft rode knietjes, maar je kunt moeilijk de hele tijd bij ze blijven. Daarbij leren ze daar ook niks van. 

Terug
Bovenaan