Buiten spelen

Hey dames,
Even een vraag: wanneer kan je met je kindje voor het eerst buiten spelen. Bijvoorbeeld op een speelkleed. Het is bijvoorbeeld vandaag super lekker weer, dus heb Timo (12wk) in de kinderwagen in de schaduw laten 'spelen'. Maar dat beperkt zijn bewegingsvrijheid zo.
Hoe doen/deden jullie dat?
Groetjes Rianne
 
hallo,

wij hebben vorig jaar het campingbedje buiten neer gezet waar onze kleine meid in kon spelen.
we hebben toen een groot laken onder de overkapping gespannen zodat ze niet in de zon lag.
ik vond het heerlijk zo in het cb want zo kon ik rustig ff naar binnen om wat te pakken zonder dat ik haar weer moest mee nemen en ze lag niet gelijk op de grond.

en als ze moe was viel ze er ook zo in slaap, ze heeft vorige jaar dus heel wat dagen buiten besteeden ze vond het heerlijk.

misschien is dit een idee voor je.

groetjes
 
Hoi,
Wij hadden Tymo vorig jaar vaak op een plaid op een stukje gras in de tuin. Parasol er naast en hij kon zijn gang gaan. Hij kon toch nog niet kruipen, dus hij ging niet zoveel kanten op. En onze schommelbank stond ook op het stukje gras, dus die kleine lekker spelen en mama lekker schommelen :)
Heerlijk vond ik dat!
Veel plezier!
Liefs, mar
 
Sver, 11 weken, is met mooi weer altijd buiten! Lekker in de kinderwagenbak kijken naar de blaadjes in de boom. Verder daar een speeltje ingehangen en een boekje aan de zijkant gepropt waar hij naar kan kijken.

Bij mijn ouders gaat ie in de schaduw op een speelkleed en vermaakt zich ook daar met de blaadjes, en natuurlijk opa en oma ;-)

 
Mijn box staat op wieltjes (zelf eronder geschroefd, want ik kwam pas na de aanschaf van dat ding op dat idee), dus ik kan mijn zoontje gewoon naar buiten rollen.
Als je met een beetje gezond verstand kijkt naar de zon, de wind en baby's kleding kunnen ze prima lekker buiten spelen! In Scandinavie laten ze hun kinderen zelfs in de winter (wel goed ingepakt natuurlijk) overdag buiten slapen. En als ze dat daar doen, moet het hier ook kunnen!

Veel buitenplezier!
 
Hier ook met mooi weer altijd buiten gezet in de kinderwagen bak.
Nu gewoon op plaid maar merk wel dat hij snel afkoeld op de grond en mijn bink is al 7,5 maand. Dus zou als ik jou was met een kleed op de grond goed op zijn temp letten dat hij het niet koud heeft. Luuk had dat een tshirtje aan omdat het zo warm was maar zijn armen waren snel helemaal koud.

Ik zet ook vaak de wipstoel buiten!
 
Terug
Bovenaan