buiten werken?

Hoi meiden,

Ik heb misschien een vreemde vraag, maar ik ga hem toch maar stellen. Nu is het zo dat ik werk heb waarbij ik de hele dag buiten ben (ik werk met paarden). Het is twee dagen in de week, dus qua belasting kan ik het goed af, maar weten jullie misschien of het slecht is voor je kindje om de hele dag in de vrieskou te werken? Ik maakte me er toch een beetje zorgen om.

liefs, liedje

Nee hoor Liedje, je kindje zit veilig opgeborgen
in je buik en zit daar veilig en wel. Tuurlijk moet je je niet boven je krachten werken maar verder zal het wel meevallen!

Groeten Wendy

Ben het er helemaal mee eens... zolang je zelf niet bevriesd zal je beeb het ook niet doen...
misschien een tip om een buikband om te doen dan blijft je buikje lekker warm, en als je die nog niet hebt kun je altijd een fleece sjaawl om je buik heenslaan... Heerlijk warm dus dan hoef je je geen zorgen maken!

Ze zeggen dat je alles gewoon nog mag en kan doen, qua sport en dagelijkse dingen. Blijf goed luisteren naar je lijf en ik zou de vk/gyn er ook eens naar vragen. Er is wel iets met het paardrijden zelf, geloof ik.

Maar het kan ook zijn dat dat geldt wanneer je niet regelmatig rijdt. Maar idd jouw kindje zit veilig en warm opgeborgen.

Liefs grotebroer

Nou toen ik gister buiten liep had ik ook zo mijn twijfels. Ik ga wel zo'n lekker dikke slaapzak als jas aanschaffen.
Wel lief he dat je al zo beschermend bent voor die kleine rijstkorrel!!

Terug
Bovenaan