<p style="text-align: left;">Twee weken geleden 1, 2.. uiteindelijk 4 positieve zwangerschapstesten in de handen. Blij, verrast en spannend. Week later de eerste inwendige echo vamwege onregelmatige cyclus om te kijken hoe ver we waren. Op de echo was echter niets te zien. Gelijk doorgestuurd om bloed te prikken, volgende dag bleek ik 5 weken. Donderdag terug voor weer een inwendige echo.. helaas weet niets te zien, er had nu wel een vruchtzakje zichtbaar moeten zijn.</p><p> </p><p>Dit keer direct door naar zieke huia, gynaecoloog heeft gekeken maar ook hij kon niets vinden, in de eileider leek wel 'iets' te zitten. Volgende dat terug naar ziekenhuis, mn hcg was van 2036 gestegen naar 4500. Wederom inwendige echo. Ook hier nog steeds hetzelfde beeld. 'Iets' in de eileider maar geen 100% zekerheid. Mocht het toch in mn baarmoeder zitten wordt het sowieso geen goede zwangerschap want het beeld klopt niet.</p><p>Morgen moet ik weer prikken en een echo en naar grote waarschijnlijkheid wordt morgen mijn eileider verwijderd dmv operatie, als mijn hcg weer gestegen is.</p><p>Ik zie énorm tegen de operatie op. Iemand ervaring met deze operatie? Hoe lang duurt het, hoe lang moet je herstellen etc??</p>