Buitenbaarmoedelijke zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje...

Je leest helaas vaak over miskramen, maar heeft iemand ervaring met een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.....???
Wijst de test dan wel zwanger aan of juist niet...???

Moet morgen namelijk zelf naar de Gyn. vandaag doorgestuurd door mijn huisarts, al 2 weken vreselijke steken rechts onder bij je eierstok.
Vorige week halve dag in het ziekenhuis gelegen vanwege de pijn en dachten daadwerkelijk een ontsteking aldaar.
Vandaag zei mijn huisarts , ik denk eigenlijk iets anders en stuur mij nu door.
Het ziekenhuis had al een test gedaan op  een mogelijke zwangerschap maar was super negatief.
Nu  is mijn nod 12 augustus, ik weet wanneer je NOD komt  BBZ niet het geval kan zijn, maar hoe zit dan dan met de test...????

In ieder geval voor iedereen héél véél klusplezier en dat augustus maar weer een vruchtbare maand mag zijn.

Jeannette 34, ronde 5, 1e kindje.  

Hoi Jeanette

Ik weet het eigenlijk ook niet, ik hoop dat anderen je meer duidelijkheid kunnen geven.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop voor je dat het geen bbz is.

Succes en laat je nog even weten hoe het was?

Liefs Anke

Anke, dank je wel voor je snelle reactie.

We wachten het maar gewoon af.

Ik laat het in ieder geval zo snel mogelijk weten...

Liefs
Jeannette

Hey Jeanette, wat een toestand allemaal zeg! Vreselijk.

Ik meen ooit es gelezen te hebben dat je bij een bbz toch een positieve test hebt omdat het vruchtje zich gewoon innestelt, alleen dan in je eileider.

Heel veel sterkte. Ik ga heel hard voor je duimen dat het geen bbz is.

Succes!

Groetjes TeHa

Hoi Jeannette...

Ik wil je niet naar maken ofzo hoor, maar ik weet wel dat het ook een cyste kan zijn en dat dat ook veel pijn kan veroorzaken... Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is volgens mij de test gewoon positief omdat er dan ook hcg aanwezig is in je lichaam..

Ik wens je iig heel veel sterkte en succes morgen.

liefs.. Bats

hallo jeanette

ik dacht reageer even want heb twee weken geleden hetzelfde gehad.
ik moest bloedprikken om te kijken of ik inderdaad zwanger was want dan zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. er moet dus duidelijk zwangerschapshormoon in je lichaam zitten wil je een BBZ hebben.

succes hoop voor je dat het niet zo is

Hoi Jeanette,

Je zeg wat een verhaal.
Ik heb met je te doen.
Ik hoop maar dat het allemaal niks is.

Ik heb helemaal geen ervaring hiermee en kan je verder niet helpen.
Laat ons maar snel weten hoe het afgelopen is.
Veel sterkte..
Liefs van Femmie

Terug
Bovenaan