<p>Hoi allemaal, In juni had ik een positieve test maar helaas ook veel kramp en wat bloedverlies. 2 weken geleden daarom met 7 weken een echo gehad en helaas een lege baarmoeder. Omdat ik het zelf niet vertrouwde bloed laten prikken hcg was nog ruim 1900 dus te hoog voor een miskraam (ze dachten dat miskraam 2 weken daarvoor was). Dus de dag erna naar het ziekenhuis en weer een echo verder niks te zien maar wel pijn links onder. De dag erna weer bloedprikken, hcg was 1500 dus wss toch een miskraam die in gang was gezet. Moest een week later weer komen. In tussen tijd veel stolsels verloren maar ook een avond heel veel pijn gehad, kon niet bewegen alleen oppervlakkig ademen etc. Afgelopen week weer bloedprikken hcg nog te hoog dus buitenbaarmoeder zwangerschap in de linker eileider maar niet te zien bij echo. Wie heeft zoiets gelijks gehad? Ruimde het lichaam het uiteindelijk zelf op en had je ook veel pijn? Heb nog steeds veel buikpijn, soms ook met plassen en hoesten maar nog net erg genoeg dat ik wil bellen. Zo in dubio met alles. Vergeet al bijna dat het ook een miskraam is met al dit "gedoe". </p>