Buitenbaarmoederlijk Zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, we zijn nu denk 4 maanden bezig.

Echter heb ik een zeer regelmatige cyclus van 35 dagen, echter was ik vand e week 4 dagen overtijd en toch nog ongesteld geworden.

De eerste dag niet veel bloed verloren maar daarna stroomde ik (en nog steeds) leeg.
Rare ervan is dat toen ik overtijd was wel last had van mijn borsten, die waren gevoelig en hard en daar had ik nooit last van.

Nu ben ik bang dat ik een buitenbaarmoederlijke zwanegrschap heb.
Heeft iemand dit meegemaakt?

Hoi

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.   Maar wat ik wel kan zeggen dat de verschijnselen die jij hebt, dat ik die ook wel gehad heb [ al 2 x]
Ik had ook echt het gevoel dat het die keer "raak" zou zijn. Had ook idd last van supergevoelige borsten. Maar ik denk niet dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat hoor. Wel kan het zo zijn, dat je toch een beginnende zwangerschap had, maar dat het lichaam het toch heeft afgestoten dus een hele vroege miskraam. [ deze informatie heb ik ergens  op het internet gelezen.]

gr. Marieke

hallo

ik heb zelf dit niet meegemaakt maar ken wel iemand.
zij had andere kwalen zoals pijn aan de blaas de dokters dachten eerst ook aan een blaasontsteking ze kon niet zitten had last van der buik en veel koorts en voelde zich lamlendig  
ik hoop dat je hier wat meer mee kan  

groetjes  

haaallloo, wilde even reageren omdat mijn beste vriendin recent n bbz heeft gehad
dit herken je aan gigantische buikpijn en evt aan last van je nek schouders maar hoofdzakelijk aan zo n erge buikpijn dat je niet meer weet hoe je zitten of liggen moet
hoop dat jullie er iets aan hebben
zij zei je merkt t wel als je t hebt kun   je niet onderuit
liefs tamaar

Terug
Bovenaan