Buitenbaarmoederlijk ZWS??? Help!!

Hallo allemaal,

Ik heb een dringende vraag.Ik lees veel misschien iets teveel over allerlei dingen. Ik las op internet ook iets over buitenbaar.zws.symptomen. Ik heb sinds een paar weken af en toe, een zeurend gevoel aan de rechter kant van mijn buik. Hetzelfde gevoel als wanneer ik een eisprong heb (ja dat voel ik altijd).
Kan dat een buitenbaarm. zws zijn?? Ik verlies geen bloed etc...dus het enige symptoom die ik heb is die buikpijn (maar pijn is het niet echt en het is er niet constant)
Heeft iemand hier ervaring mee??? Kan iemand mij geruststellen?? Ik ben nu 7.5 weken zwanger.

gr,

Eva
 
Dat is waarschijnlijk gewoon je baarmoeder die zich oprekt en/of de banden waarmee je baarmoeder in je buik 'hangt'als het ware. Ik heb dat zelf ook gehad en veel vrouwen die ik ken ook. Ik snap dat je ervan schrikt, maar dat is echt niet nodig. Hoogstens even rustig aan doen als je het voelt. Niet te veel lezen hoor, daar krijg je alleen maar stress van en dat is nou weer net niet zo goed voor je!
groetjes Judith (12 wkn)
 
Hallo Eva, ik denk ook dat het het oprekken van je baarmoeder is.
Ik voel ook meestal mijn eisprong, dus ik weet welk zeurend gevoel je bedoelt.
Niet te druk over maken.
En idd...niet te veel lezen. des te meer info, des te meer onrust. Kan me wel heel goed voorstellen dat je graag veel info wilt verzamelen, het is ook niet niks, zo'n zwangerschap.
Vertrouw op je gevoel, je lichaam en zometeen je verloskundige, dat zijn de beste raadgevers!
groetjes, Claudia (12 weken van de 2e spruit)
 
Bedankt voor jullie reacties dat maakt me toch wat rustiger. Ik kijk echt naar onze eerste echo uit (1 maart). Spannend...wil wel eens zien hoe ons kleintje groeit. :)


Anoniem: Ja maar je barst niet in het begin al van de pijn heb ik gelezen. De pijn wordt erger naar mate je kindje groeit.

gr,

Eva
 
als jij je ongerust voelt bel je dokter of verloskundige die kan je vraag beantwoorden als ze het niet vertrouwen maken ze sneller een echo doen hoor wandt anders blijf je in de onzekerheid zitten
 
Terug
Bovenaan