buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.

Hoi Allemaal,

Ik ben Heidi en heb voorig jaar augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu ben ik weer zwanger, maar ik was zo bang dat het weer niet op de goede plek zat.
Gelukkig kreeg ik snel een echo en het zit goed!
Ben zo blij nu!!
Ik ben nu ongeveer 6 weeken zwanger en we hebben voorige week het hartje zien kloppen. De gynaecoloog kon het niet goed zien hoever ik ben, dus over een week heb ik weer een echo.

Groetjes Heidi

Superfijn meid! Ja als het een keer anders is gegaan dan is het zo moeilijk om ontspannen te staan in een volgende zwangerschap. Probeer angsten en twijfels van je af te zetten, je hebt er nu geen reden voor. alle reden om wel te gaan genieten nu... hartje gezien en het zit op de goede plek... SUPER!

Gefeliciteerd!

Dank je wel Bloempje!
Ik probeer ook zo veel mogelijk te genieten, maar ik blijf voorzichtig.
Volgens mijn cyclus zal ik nu ogeveer 9 weken moeten zijn, maar de Gynaecoloog zag nog niet veel en dacht dat ik nog maar een week of 5/6 zwanger ben. Dus daar komen de twijfels weer of het nu wel of niet goed blijft gaan :(
28 april moet ik weer voor een echo, en dan hoop ik dat het al flink gegroeid is.

x

O ja... dat kan ik me voorstellen. dan ben je weer flink aan het piekeren of het geen groeiachterstand is en of het wel goed is. Maar meid, als het hartje klopt kan het heel goed gewoon een late zwangerschap zijn.
Heb je vaak last van onregelmatigheid in je cyclus?? En wanneer had je een positieve test??

Zet m op tot de 28e... lang duurt wachten dan hè?

Hoi Bloempje,
Ja, ik heb last van een onregelmatige cyclus dus is het moeilijk uit te rekenen.
Op woensdag 23 maart had ik een positive test.
Nog 6 dagjes en dan weten we meer.
En ja....... het duurt zo lang dat wachten!
Maar ik ben elke dag heel erg misselijk (van s`morgens tot s`avonds) dus dat is een goed teken zeggen ze.

Ps; sorry voor de late reactie.

x

Terug
Bovenaan