<p>Hallo allen,</p><p> </p><p>eerder had ik een topic geopend en verteld over mijn situatie dat ik een missed abartion heb gehad en een curretage heb gehad 21 augustus 2019.</p><p>16 oktober zag ik een positieve zwangerschapstest meteen contact opgenomen met de gynaecoloog en een afspraak gemaakt voor afgelopen 7 november. Op de echo was niks te zien en de hcg waarde was 597. Vandaag 9 november weer terug langs de gynaecoloog nogmaals bloed afgenomen en echo weer niks te zien! Mijn hcg waarde was klein beetje gedaald naar 595 en dit zag er niet positief uit. Gynaecoloog geeft aan dat het grote kans heeft van een BBZ. <br />maandag willen ze mij opnieuw zien voor een echo en bloedafname. Om te kijken of mijn lichaam het zelf afstoot dus of mijn hcg waarde mooi blijft dalen of naar vervolg stappen zoals een operatie (een eileider verwijderen) of een injectie. Ik weet niet zo goed wat moet ik denken.. ben er helemaal doorheen en het lijkt alsof ik nooit meer een kind ga krijgen.. iemand misschien ervaring? Tip?</p>