Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Ik maak me zorgen.<br />10 dagen geleden voor het eerst positief getest (licht streepje). Tussendoor steeds weer getest, en het liep iets op. Vandaag weer getest en nog steeds geen knaltest. Het blijft een licht streepje en loopt niks op.<br />Meer dames hier ervaring mee? Ik ga vandaag de verloskundige bellen en het verhaal uitleggen.<br />Ik ben vandaag 5+2 week, 1e zwangerschap.<br />
 
Het is nog zo pril, ik zou me er niet te druk om maken. Als je geen pijn hebt en geen bloedverlies, moet je denk ik geduldig afwachten tot je een echo krijgt. Dan pas is er zekerheid. Een echo is nu nog te vroeg, maar over 1 a 2 weken zou je een goede echo moeten kunnen krijgen.. probeer niet meer te testen, mogelijk maakt jouw lijf gewoon wat minder hcg aan.
 
Je hebt gelijk, net vk gebeld en die zegt hetzelfde. Heb af en toe wel krampjes maar die zijn normaal. Geen pijn of bloedverlies. :) 21 april ben ik 7 week, ik heb dan een inwendige echo gepland.
 
Krampjes zijn heel normaal. Rond jouw termijn had ik zelfs forse kramp, echt pijnlijk, maar niks aan de hand. Je ziet vast wat moois over 2 weken!
 
Terug
Bovenaan