Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we een zwangeschapstest (2 zelfs) gedaan met als resultaat: ZWANGER!! Joepie, wel doodeng! Vooral mij vriend moet het even verwerken.

Vandaag merkte ik dat ik steeds meer pijn krijg rechts onder in mijn buik. Voor de zekerheid ben ik dus vandaag langs de arts gegaan. Hij kan echter niet uisluiten wat de pijn precies is. Het kan inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, of misschien een beginnende blinde darm onsteking, of er is helemaal niets aan de hand. Ik moet van hem afwachten wat er gebeurt dit weekend. Als de pijn erger wordt, of als ik koorts krijg moet ik meteen naar een waarnemend arts. Voel me niet echt blij meer dus!

Heeft iemand van jullie hier toevallig ervaring mee? Ook dat het uiteindelijk niets bleek te zijn? Ik heb geen bloedverlies. Alleen een zeurderige stekende pijn rechts onder in mijn buik.

Bedankt alvast voor jullie reacties!
 
hoi sandra,
het kan ook gewoon bandenpijn zijn van je baarmoeder die wat rekt.
ik had ook in het begin aan de rechter kant pijn en dat was na een week over!! ik heb een echo gehad en alles was in orde, ik hoop dat het goed is bij jullie...
veel liefs sandra 13 weken
 
Hallo Sandra2,

Ik ben erg blij met je reactie! Kan ik weer met een beetje hoop het weekend in! Ik ben namelijk een DES dochter en dan heb je meer kans op dit soort dingen. Misschien maak ik me wel te druk!

Bedankt!
Sandra
 
hallo,

ik had ook heelveel pijn onderin me buik en uiteindelijk ben ik zelfs nog geopereerd omdat ze dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.. uiteindelijk bleek het een kieste te zijn die in me eileider groeide en ben nu inmiddels 32 weken zwanger.maar als het wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, dan is het geen zeurderige pijn, maar is de pijn behoorlijk heftig., Zo heftig dat je zelf wel door heb dat er iets niet klopt, en als je dan een echo krijgt,m dan zie je ook geen hartje... dus zou ook zo snel mogelijk om een echo vragen als je het niet vertrouwt..
 
hoeft echt niet meteen een buitenbaarmoederlijke zw.schap te zijn hoor. net wat hierboven genoemd wordt banden pijn. of innestelingspijn ofzo.
ik had altijd menstruatie krampjes. iedereen voelt wat anders.
gr. sandy
 
hoi
ik heb in mei een bbz gehad,in het begin had ik nergens last van,met 5 weken kwamen de klachten zoals:steken van onderen zeg maar,krampen duizelig en bloedverlies een paar dagen.
als je het niet vertouwd laat je gewoon nakijken want het was echt geen pretje.
groet jessy
 
Hallo,

Een halve week verder nu en nog steeds pijn. Ook soms aan de andere kant, dus dat stelt me enigsinds gerust. Maar vooral tegen de avond heb ik best veel pijn. Morgen neem ik weer contact op met de arts, hij weet er niet echt raad mee.

Groetjes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan