buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren ontslagen uit het ziekenhuis, ze hebben bij mij het vruchtje weg moeten halen doormiddel van een operatie. Op dit moment heb ik het heel zwaar veel pijn en de angst dat ik niet meer zwanger raak. Maar hoor dat je juist sneller zwanger raakt naar zoiets. Wie kan mij daar meer over vertellen?

hoi sabina

jeetje ... wat naar allemaal, had je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

meid sterkte ermee en rust goed uit, het is niet niets

ik weet niet of je eerder zwanger kan raken na een ingreep ik hoop van wel 9 heb een miskraam gehad) en nu willen we weer zwanger worden..

ik hoor van vrij veel mensen dat je het wel eerder kan worden , omdat je helemaal schoon bent gemaakt en dat de innesteling makkelijker gaat...

dus we hopen het..

liefs tobi

Hoi Sabrina,

Jeetje meid, wat een verhaal. Moest ook vaak aan je denken afgelopen week en was benieuwd hoe het met je ging. Wel heftig dit hoor!
Neem de tijd om het verlies te verwerken en ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Het hoeft niet zo te zijn dat het nu langer duurt voordat je weer zwanger kan worden hoor (kan wel maar het hoeft niet). Wel zeggen ze dat het verstandig is om in ieder geval 1 menstruatie af te wachten. Dat heb ik toen na mijn miskraam ook gedaan en dat vond ik zelf wel prettig. Het is ook wel dubbel hoor, want aan de andere kant wil je het liefste meteen weer zwanger zijn.

Nou meid, sterkte en rustig aan hé!!

Liefs Landi

Hoi Sabrina

Erg voor je, je bbz.
Ik kan je vertellen dat het niet mee valt. Ook niet omdat ik het zelf 11 februari 05 heb meegemaakt. Bij mij was het eitje in mijn eileider blijven steken en daar was het gaan groeien.
Toen het gesprongen was en ik toevallig bij de gynaecoloog was om de termijn te bepalen, moest ik direct door naar de Operatie kamer.
Hier is de eileider en 600 ml bloed uit mijn buik gehaald. Ik heb erg geluk gehad.
Had ook geen traditionele klachten.

Vanmorgen heb ik een test gedaan, omdat ik 3 dagen over tijd ben.
Deze is POSITIEF.

Ik ben er erg blij mee, maar ook gespannen. Zal het nu wel goed gaan?
3 oktober naar de gyn. voor een echo. Dan weten wij meer.
Niet meer verwacht en toch gekregen.

Moet er wel bijzeggen dat ik in het begin te graag wilde en nu zoiets had, van we zien wel.

Ik zou zeggen, het is mij gelukt met een eileider.

Houdt moed!! En praat erover, zoveel mogelijk. Is erg belangrijk voor je rouwverwerking.

Groetjes Bianca141

Terug
Bovenaan