buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Hoi meiden,

Nog even een berichtje van mij. Ik ben vanochtend net weer thuis gekomen vanuit het ziekenhuis. Donderdag waren we doorgestuurd door de verloskundige om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, echter werd dit juist gevonden. In mijn rechtereileider, meteen ben ik opgenomen en gisteren geopereerd. Mijn rechtereileider is ook verwijderd. (was al een stukje opgengescheurd).
In principe kan ik nog via de natuurlijke weg zwanger worden aldus de gyn. We zullen zien hoe het verder zal gaan.
Moet het nu laten doordringen en ontzwangeren....

Groetjes ineke

hoi ineke

ik heb vorige maand precies het zelfde mee gemaaktbij mij is dan de linker eileider verwijderd.Ik was 8 weken zwanger en op controle bij de gynacloog en dat was wel even schrikken als je dat hoort ik was er ook nog alleen heen gegaan met onder het motto het is toch wel goed nou niet dus ik werd s'avonds gelijk geopenreerd.... ik kon het dus niet eerst verwerken...   het moest gelijk gebeuren....
Nu een maand verder voel ik me goed..
Ik wens je veel sterkte met het verdrieten het verwerken ervan......
En met een eileider kunnen we ook zwanger worden hoor!!!!!!
(zeggen ze)

groetjes mandy

Ow lieve Ineke toch, hier schrik ik echt van. Ik weet ook niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen om dit verzachten maar wil je in ieder geval laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.

Heel veel sterkte met het verwerken van deze schok. Neem goed de tijd om tot jezelf te komen!!

Liefs,
Daantje

Hoi Ineke,

Wat een naar bericht.
Ik vond het al heel verdrietig toen je schreef dat het niet goed zat (september-forum), maar dit had ik niet verwacht.

Ik wens jullie veel sterkte toe voor de toekomst. Maar hoop ook voor een zonnige toekomst met zeker weer een zwangerschap!

Liefs, Monique
(was ook bij het september-forum, mk met 7 wkn.)

Hoi lieve meiden,

Het gaat wel aardig hoor. Lichamelijk niet zoveel last. Bij gaan staan en zitten etc. wel natuurlijk maar niet extreem veel pijn ofzo. Ben ook al behoorlijk ongesteld geworden dus dat gaat ook wel goed.
Verder moet ik dus ontzwangeren en voel ik me behoorlijk labiel, maar goed wel logisch natuurlijk!
We zien wel hoe het verder zal gaan. Eerst de uitslag afwachten van hetgeen de arts nog heeft weggehaald van mijn linkereierstok. (soort wratje), ben nu natuurlijk bang dat ook dat niet goed is met zoveel pech!!
Maar verder zag alles er goed uit zei de arts dus waarschijnlijk zal het wel meevallen maar je weet het natuurlijk maar nooit!
Ik zal af en toe even laten weten hoe het gaat hoor maar ik neem wel wat afstand van de forums. Er zijn ook nog andere dingen in het leven dan zwanger woren en het heeft mijn leven zo beheerst de afgelopen tijd en wat heeft het ons opgeleverd? Maar goed.
Wens jullie het allerbeste natuurlijk en voor onzelf hoop ik natuurlijk nog steeds weer snel zwanger te worden en dat het dan toch echt allemaal goed gaat!!

liefs ineke

Hoi Ineke,

Ik weet niet of je dit nog zal lezen, aangezien je al aankondigt niet
meer zo veel op het forum te komen, maar ik wil je in ieder geval nog
even heel veel sterkte toewensen. Het is goed om tussen de regels door
te lezen dat je behalve verdrietig, ook heel sterk bent. Houden zo! Ik
wens je het allerbeste.

Liefs van Sisi.

Lieve Ineke,

jeetje meid jij treft het nu even wel heel erg slecht zeg. Wat vervelend voor je. Ik hoop echt dat het je lukt om wat tot rust te komen en om je dan weer op het leven te richten. Goed om te lezen, dat je ondanks de narigheid zo positief kunt blijven, knap van je! Ik ga heel hard voor je duimen dat dat op je andere eierstok niks vreemds is en dat je dan gewoon een keertje verrast wordt door een zwangerschap die mooi afloopt.

Heb mijzelf ook weer op andere dingen gestort, ben nog bezig met mijn begeleiding na mijn burnout, heb net na een week twijfelen ergens gesolliciteerd, heb nog steeds geen zekerheid over mijn woning, dus mocht ik nu zwanger raken dan schrik ik me waarschijnlijk rot. Ik ga trouwens volgende week toch maar een gyneacoloog bellen, want ik had nu weer een paar dagen licht bloedverlies, terwijl ik  pas nog ongesteld was.

Meissie, heel veel sterkte, ik denk aan je!

Terug
Bovenaan