Helaas, na 8 weken zwangerschap bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Liep al langer rond met klachten als extreme buikpijn en bloedverlies, maar ja die buikpijn kwam waarschijnlijk van mijn darmen en dat bloedverlies kan in de eerste weken......... Ik had mijn eerste controle bij de gyn bij volgens hem 4 weken. Hij kon toen nog weinig zeggen omdat het te vroeg was voor een hartactie. 's avonds begon de buikpijn en ik kreeg een klysma. donderdag ochtend meteen naar de HA. Die dacht of mijn darmen of galstenen. Na het weekend een echo gehad voor galstenen maar die waren er niet. Dus het waren mijn darmen en ik moest me maar rustig houden en hopen dat het wat minder werd. Het werd dus niet minder.
Twee weken geleden moest weer op controle bij de gyn. volgens hem toen 6 weken. Na de echo vertelde hij mij dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en dat ik die middag nog een kijkoperatie zou krijgen. Toen ik wakker werd uit de narcose bleek dat ze mijn linker eileider meteen hebben moeten verwijderen. Deze was namelijk geklapt en de pijn waar ik al twee weken mee liep was waarschijnlijk daarvan. Ik was ook al verder dan ze dachten zo'n twee a drie weken.
De operatie is nu twee weken geleden. Ik denk er heel veel aan en jank om het minste of geringste. Zit nu al vier weken thuis en mag nog vier weken niks doen. Het litteken geneest gelukkig best goed, wel leef ik op pijnstillers.
Ik wens iedereen heel veel sterkte!
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.
Liefs
Marja
Twee weken geleden moest weer op controle bij de gyn. volgens hem toen 6 weken. Na de echo vertelde hij mij dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en dat ik die middag nog een kijkoperatie zou krijgen. Toen ik wakker werd uit de narcose bleek dat ze mijn linker eileider meteen hebben moeten verwijderen. Deze was namelijk geklapt en de pijn waar ik al twee weken mee liep was waarschijnlijk daarvan. Ik was ook al verder dan ze dachten zo'n twee a drie weken.
De operatie is nu twee weken geleden. Ik denk er heel veel aan en jank om het minste of geringste. Zit nu al vier weken thuis en mag nog vier weken niks doen. Het litteken geneest gelukkig best goed, wel leef ik op pijnstillers.
Ik wens iedereen heel veel sterkte!
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.
Liefs
Marja