Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Goedemorgen allemaal.

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb af en toe last van flinke steken en dan alleen Links bij mijn lies. Ik heb wel eens gehoord van een BBZ. Kan dit hier een symptoom van zijn? Of heb je dan echt hevige continue aanhoudende buikpijn? Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
 
Hoeft niet hoor ik had een bbz en nergens last van

in de begin stadia van de gezonde zwangerschappen ook mega krampen en pijntjes gehad

enige manier om een bbz vast te stellen is met een echo in zo'n vroeg stadia

succes
 
Hoi Kimberley,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook regelmatig steken gehad, toevallig ook eigenlijk alleen links. Ik ben nu 11+1 en heb af en toe nog steeds wel eens een steek links. Met 8 weken heb ik een echo gehad en zat de baby goed in de baarmoeder. Dus ik denk dat het niet per se wat zegt als je alleen alleen één kant steken hebt. Je kunt dit altijd aan de verloskundige vragen, maar met een echo wordt het pas bevestigd. Is dit pas je eerste kindje? Meestal maak je je dan ook meer zorgen, omdat je nog geen ervaring hebt. Dit merk ik bij mezelf ook. Probeer je niet te druk te maken, iedereen heeft andere symptomen en in de meeste gevallen zit het gewoon goed ;)

Groetjes Jomie
 
Beste Jomie

Dankjewel! Wat fijn om te horen dat jij dezelfde symptomen had. Ik ben inderdaad zwanger van mijn eerste kindje en heb hiervoor een miskraam gehad dus ben extra onzeker. Ik heb 18 april mijn eerste echo.
 
Terug
Bovenaan