Zondag had ik nog een berichtje geplaatst of ik eerst een maand moest wachten na een curettage, ik ging er vanuit dat ik een miskraam had! En aangezien ik al drie dagen wachtte op het vruchtzakje dat er uit zou moeten komen, dacht ik dat ik wel gecuretteerd moest worden. Maar nee, maandag ging ik snel achteruit, krampen, bloedverlies, slap, bleek en misselijk en ik kon meteen naar het ziekenhuis. Op de echo was weer niets te zien in mijn baarmoeder, maar wel bloed in de buik. Ik kad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Na de operatie zou ik pas te horen krijgen of ik nog kinderen zou kunnen krijgen. Erg spannend. heb een kijkoperatie gehad, waarbij gelukkig alleen een klein stukje van mijn linkereileider is weggehaald en ik nog 80% kans heb op een gezonde zwangerschap.
Mijn vraag is: wie heeft ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Hoe ging het herstel na een kijkoperatie? Is de kans op herhaling groot of is de kans op een gezonde zwangerschap groter? En hoe snel na de operatie mag je weer zwanger raken?
Alvast bedankt.
Mijn vraag is: wie heeft ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Hoe ging het herstel na een kijkoperatie? Is de kans op herhaling groot of is de kans op een gezonde zwangerschap groter? En hoe snel na de operatie mag je weer zwanger raken?
Alvast bedankt.