Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo allemaal we zijn op zoek naar informatie over zwanger worden.het zit namelijk zo na onze buitenbaarmoederlijke zwangerschap is er een eiertstok verwijderd onze vraag is of je nu de helft kans hebt om zwanger te worden
Het antwoord is NEEE! Ik ben geopereerd omdat allebei mijn eileiders dicht zaten. Ze hebben er maar 1 open kunnen maken dus ik moet het ook met 1 doen. Ik ben vrij snel na de operatie zwanger geraakt ondanks het slechte zaad van mijn man. Helaas werd het een miskraam maar dit had niet met de eileiders te maken. Mijn gyn. heeft me verzekerd dat het eitje zelf zijn weg zoekt en 1 eileider net zo goed is als 2 en je net zo veel kans maakt.
Hoi Rob,
inderdaad, maak je daar geen zorgen over.Een nicht van mij moet het ook met eentje doen en inmiddels heeft zij 3 kinderen op de wereld gezet.
Succes!
Gr A