buitenlandse vader

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

ANONYMOUS_USERNAME

Guest
Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er meer moeders zijn met een buitenlandse partner en hoe jullie de kinderen dan opvoeden? Het beste van 2 culturen, tweetalig?
Ik ben benieuwd.

Groetjes Inge

Mijn dochter is half marokaans zei is nu bijna 6 maanden wij doen het op beide manieren ze kirjgt geen varkensvlees en al dat soort dingen en har vader wil haar ook het 1 en ander bij brengen en ik heb daar helemala geen moeite mee

hoi

Mijn man is turks en ik nederlands en we hebben samen drie kinderen die we opvoeden met twee culturen, ze worden wel opgevoed met de islam als geloofsovertuiging, wat inhoud dat ze islamitische namen hebben, inderdaad geen varkensvlees krijgen en probeer altijd halal vlees te bereiden maar wij zijn geen grote vleeseters, verder spreken de twee oudste twee talen, het turks en nederlands beheersen zij zeer goed als wij in turkye zijn dan kunen zij zich daar goed redden, en hier net zo goed.

gr Bianca

Hoi mamavan romaissa en twin stars,

Is het een leuk idee om af en toe elkaar een email te sturen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Inge

hoihoi

ik heb een dochtertje van 13 weekjes oud half marokkaans en ik ben gewoon nederlands
ze zou door haar vader best wat dingen mee krijgen zo als de arabische taal en geen varkensvlees
hij zou vast wel strenger zijn dan ik maar goed ik hoop toch dat ze best een vrij leven kan lijden je weet hoe de marokkaanse mannen kunnen zijn vooral met een dochter
maar ze word geen moslim ze word daar in vrij opgevoed
xx

Terug
Bovenaan