Bult aan binnenkant lip

<p>Een vraagje. Mijn zoontje heeft sinds een weekje een bultje aan de binnenkant van zijn lip zitten. Wij dachten eerst aan een grote aft, maar die zijn eigenlijk altijd wit en deze is een beetje doorzichtig. Hij was best groot en is inmiddels iets kleiner geworden. Hij heeft er geen last van gehad, alleen vandaag zei hij ineens dat hij auw had in zijn mondje. Aangezien hij alle tanden heeft, dacht ik meteen dat hij dat bultje bedoelde. Ik heb de huisarts al gebeld, maar die geven aan als hij er geen last van heeft en niet groter wordt, het wel vanzelf over zal gaan. <br /><br /></p><p>ik heb dit nog nooit gezien en was benieuwd of iemand het herkend? Hij is vorige week een keertje gevallen en we dachten dat hij op zijn mondje viel en eigenlijk daarna lijkt het te zijn gekomen (of we hebben het niet eerder gezien hoor). Het zit dus aan de binnenkant (onderkant) van zijn lip en is zo groot als een doperwtje ongeveer</p>
 
Hier ook af en toe zo'n bult. En dan gaat hij weer een hele tijd weg en dan komt hij weer even terug. Volgens mij bijt ze hem op een gegeven moment stuk of zo, dat hij dan weer weg is..  was inderdaad ook voor het eerst toen ze erop was gevallen. Maar komt dus af en toe wel terug nu. Ook beetje doorzichtig. 
 
Terug
Bovenaan