bult in nekje

A

Anoniem

Guest
onze baby van 3 weken heeft aan de rechter kant in haar nek een bult. het voelt als bot. ze heeft dit links niet. weet iemand wat dit kan zijn? we gaan overmorgen naar het consultatie buro, maar misschien weet iemand het hier. ze heeft er geen pijn van.

Hoi!

Onze dochter heeft dit ook (21 mnd), en heb altijd gedacht dat 't een onschuldig vetknobbeltje is. Ik heb ook wel eens zo'n knobbeltje in m'n nek en jij vast ook wel!
't Is wel belangerijk dat 't niet groter wordt lijkt me, maar je kunt altijd even vragen bij het CB. Laat je even weten wat zij er van zeggen?

het is niet echt een knobbeltje het zit op die spier/bot in het nekje. het voelt ook hard alsof het een vergroeiing is.
ik hoop niet dat het erg is.

hoi,
mijn zoontje......nu 3 1/2...heeft al sinds hij heel klein was een bultje op de nek.
ook maar aan een kant. ik heb toen de huisarts gevraagt wat dat was en bij mijn
zoontje is het een spiertje dat wat verder uitsteekt,
ik hoop dat je er wat aan hebt.....

anders moet je gewoon een keer aan je huisarts vragen om het even te voelen.
(op op het CB)
sterkte ermee.

groetjes

bij de bev. is waarschijnlijk een spiertje gescheurd. dat is nu aan het helen en dat maakt t tot een bult. ze heeft er verder geen last van. asl het groter wordt of ze krijgt last meten naar de dok. ze dachten dat het over een paar weken wel weg zou zijn. we moeten over een maand weer op controle.

Terug
Bovenaan