Bult na vallen

<p>Misschien heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Ons zoontje van bijna 2 jaar is 3 weken geleden hard tegen een deurpost gevallen. Hij had een flinke bult, echt een ei op zijn voorhoofd. Verder niet suffig geweest oid. De bult is gelukkig wel geslonken, maar nog steeds blauw en verdikt. Weet iemand hoe lang het kan duren voordat een bult helemaal weg is? Ik twijfel of ik de huisarts er naar moet laten kijken.</p>
 
Als je twijfelt, is het misschien sowieso fijn om een arts er naar te laten kijken? Misschien stelt het niks voor, maar dan weet je dat in ieder geval zeker :)
 
Voor een volgende keer smeer er vallen en stotengel op van vsm. Helpt echt. M'n dochter was laatst tegen de muur op geknald. Kwam meteen een ei op dr hoofd. Heb er die gel opgesmeerd en volgende dag was de bult zo goed als weg en het is ook niet heel erg blauw geweest. 
Voor nu heb je daar niks aan, durf niet te zeggen hoelang zoiets zou kunnen duren. De huisarts om advies vragen is voor jezelf ook wel fijn denk ik. 
 
Je kan er alsnog die gel op smeren om het proces te versnellen.
Heeft je kindje al vaker bulten en blauwe plekken gehad? Dan weet je misschien een beetje wat normaal is voor hem. 
Bij mijzelf kan het best een paar weken duren voor een flink blauwe plek weer weg is namelijk. 
 
Terug
Bovenaan