bult op hoofdje

Ons kleintje van 9,5 mnd heeft zo'n rare bult op haar hoofdje. Zeg maar voorop / bovenop haar hoofd. Voelt hard. Is het normaal dat het hobbelde bobbel is?!
Ze lijkt er zelf trouwens totaal geen last van te hebben, ook niet als ik er aan zit. Is de vrolijkheid zelve......

Wij gaan trouwens voor nr 2...........

Lidi

Hoi Lidi,

Ik herken het niet. Ik kan je dus ook niet verder helpen maar als je je zorgen maakt erover zou ik even langs de huisarts gaan.

Super dat jullie weer voor nr 2 gaan!! Altijd spannend om weer zo'n besluit te nemen.
Heel veel plezier

Groetjes Femke

Hoi Lidi,

Mijn zoontje (8mnd) heeft sinds zijn geboorte een bult op zijn (bovenop)  hoofd. Eerst was het zacht en vervolgens werd het keihard. Het bleek een bloedophoping te zijn die niet zo gemakkelijk weggaat en vervolgens verkalkt. Ben er wel mee naar de huisarts geweest en als ik jou was zou ik dat ook echt even doen. Al is het alleen maar om te horen dat het oke is. Voor je het weet heb je namelijk het cb op je dak (dat had ik dus).

groetjes Deborah

quote: lidi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 13:22:57'));

Ons kleintje van 9,5 mnd heeft zo'n rare bult op haar hoofdje. Zeg maar voorop / bovenop haar hoofd. Voelt hard. Is het normaal dat het hobbelde bobbel is?!
Ze lijkt er zelf trouwens totaal geen last van te hebben, ook niet als ik er aan zit. Is de vrolijkheid zelve......

Wij gaan trouwens voor nr 2...........

Lidi

Wel grappig... de jouwe een bult de mijne een deuk  Kunnen ze elkaar niet een beetje aanvullen??
Als je het niet vertrouwd, gewoon ff langs de ha, heb ik ook gedaan.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan