Bultje in borst

Hoi meiden!

Vanmiddag effe naar de dokter. Na mijn vorige zwangerschap had ik een knobbeltje in mijn borst wat een onschuldige cyste bleek te zijn. Waarschijnlijk ontstaan door hormoonwisselingen.

Nu voel ik er weer eentje. Aan de rand van mijn borst. Het is een zacht bultje dat heen en weer schiet als je er met je vinger aan beweegt. Waarschijnlijk weer een cyste of misschien zelfs gewoon een opgezette melkklier maar ik wil toch zeker weten dat het niks ernstigs is. Dus maar weer naar de HA.

Hebben jullie wel eens last gehad van zo'n bultje? Nu ook van die zware gebobbelde borsten met bulten die er nooit eerder hebben gezeten?

Liefs, Billie

Nou gelukkig dat je weet wat het is.
Ik ben me eerlijk gezegt nooit zo bewust van mijn borsten zeg maar. Enigse moment dat ik echt met mijn borsten bezig ben is als ik bv geef en dan is het gelukkig normaal als je harde bobbeltjes hebt van de melk. Stom eigenlijk want schijnt best iets te zijn wat je als vrouw zijnde in de gaten moet houden.

Hoi hoi,

Nou, het bultje is onschuldig. Het is een zogenaamde fibro-adenoom. Weer net  effe anders als een cyste geloof ik maar net zo onschuldig.
Gelukkig. Tis toch niet prettig, zo'n knobbeltje.

Dus dat is ook weer achter de rug ;-). Op naar de volgende kwaal! hahahaha

Liefs, Billie

Hoi hoi,

Nou, het bultje is onschuldig. Het is een zogenaamde fibro-adenoom. Weer net  effe anders als een cyste geloof ik maar net zo onschuldig.
Gelukkig. Tis toch niet prettig, zo'n knobbeltje.

Dus dat is ook weer achter de rug ;-). Op naar de volgende kwaal! hahahaha

Liefs, Billie

Hoi!
Ik kom van het september forum, morgen 27 weken zwanger.
Ik had voor mijn zwangerschap al last van een fibro-adenoom. Nu is hij echt heel groot geworden, zo'n 5 cm. Laten controleren en het is allemaal nog steeds goedaardig weefsel. Al moet ik er wel op letten, als ik straks klaar ben met borstvoeding etc. of de bobbel ook weer slinkt....
De arts zei dat het 50% kans is dat hij zo groot blijft als nu, en dan zou ik onder het mes moeten. Bah.
Maar hopen op het positieve...
Groetjes,
Miriam

Terug
Bovenaan